Stara skrzynia ZF przeniesie większy moment bez uszczerbku dla jej kondycji. Jeżeli jest oczywiście we wzorcowym stanie.
Stara skrzynia ZF przeniesie większy moment bez uszczerbku dla jej kondycji. Jeżeli jest oczywiście we wzorcowym stanie.
AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
AR 164 3.0 V6 - sprzedam części
Olej to nie wszystko. Filtr oleju,żeby wymienić trzeba wyjĄć skrzynie i rozpołowić ,ciekawe kto tak robi?
Racja, ale tak mają wszystkie współczesne automaty.
Ktoś wcześniej wspomniał o wymianie dynamicznej i cenie. Tak. Jest lepsza wymiana dynamiczna. Jednak ostatnio dowiedziałem się czemu jej się nie robii nawet zgadzam się że nie ma sensu.
Otóż dlatego, że wyjęcie skrzyni, rozpołowienie z przeglądem i wymianą filtrów kosztuje tyle samo jak wymiana dynamicznamiejcie to na uwadze
Za wymianę dynamiczną zaśpiewali mi 1000zł. A przegląd skrzyni (czyli rozkręcenie, z diagnostyką podzespołów) 800zł. Do tego nowy filtr, olej i mamy tą samą cenę. Więc jaki sens jest robić wymianę dynamicznie skoro zamniej więcej tyle samo można mieć już przegląd i wymianę filtra.....
Mam jeszcze jedno pytanie bo z tego co widzę to w wersjach FL 2.5 i 3.2 v6 były z manualami, 3.0 automaty czy w manualu też występowały ??
Pytanie nietypowe
czy w lancia thesis automaty są te same co w 166 FL czy inne ??
Aisin w Thesis to totalna porażka.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
I panowie jak to czytam to coraz bardziej upewniam się ze i tak kupie 3.0 V6
Chyba z lenistwa ze chcę automat.... Aczkolwiek 166 3.2 Collezione naszego kolegi z forum nie daje mi spkoju![]()