Tego nie wiem, trzeba zapytać osoby które o tym decydowały![]()
Tego nie wiem, trzeba zapytać osoby które o tym decydowały![]()
Faktycznie 2.4 200 i 210 mają ten sam moment, więc trudno obronić tezę o tym, że skrzynia nie wytrzymałaby 210 KM w 2.4 z nowym osprzętem. Może po prostu nie było budżetu na przystosowanie 2.4 210 KM do automatu, na zaprojektowanie odpowiedniego ECU? Może po prostu była potrzeba utrzymania z jakiś powodów produkcji 2.4 200 KM? Myślę, że temat należy do tych nierozwiązywalnych.
Różnice są znikome, soft + turbina między 200 a 210
Przypadkiem wtryski nie są inne niż w wersji 200KM?
To powiedzcie mi bo wiem, na wikipedii jest napisane, że 210Km i qtronic nie były łączone, w takim razie np. tu http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-2-4...C31995387.html jest błąd w ogłoszeniu? Bo już się pogubiłem![]()
Raczej tak. Poproś o VIN i się wszystko wyjaśni.
Ja dalej sądzę, że ma to związek z normami emisji spalin. Z tego względu nie ma automatu w 2,0JTDm i TBi (a przynajmniej tak w salonie się tłumaczyli). Pzdr.
Przecież automat nie pali tak dużo porównując manuala. Czy się myle?
Wersje 200 KM i 210 KM różnią się zastosowanym modelem turbiny, może to stanowi różnicę w max mocy. Jeździł ktoś 159 z każdym z tych silników? Jest jakaś wyczuwalna różnica?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10