Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Charakterystyka silnika Alfa 2.0 TS 155km

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    159 1.9 Jtdm 16V
    Postów
    389

    Domyślnie Charakterystyka silnika Alfa 2.0 TS 155km

    Jako że użytkuję alfę od miesiąca mam pytanie czy to typowe zachowanie dla silnika 2.0 TS
    głownie chodzi mi od przyspieszanie w zakresie do 3 tyś. gdy jadę na 2 lub 3 biegu przy obrotach 1.5 tyś i wcisnę gaz do dechy auto zaczyna przyspieszać ale wskazówka obrotomierza idzie leniwie do ok. 3 tyś po przekroczeniu tych obrotów auto zdecydowanie wyrywa do przodu z wykresu mocy i momenty znalezionego w necie http://rototest-research.eu/popup/pe...h&ChartsID=380 wynika że przy 1,5 tyś obrotów mamy 28 KM i 120 Nm a przy 3 tyś 68 KM i 155 Nm czyli z matematyki wynikało by że przy niskich obrotach taki silnik nie ma mocy czy inni posiadacze mają podobne odczucia ?

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    156 1.9 jtd 16v 150 km sportwagon
    Postów
    275

    Domyślnie

    Odniosę się głównie do tego że to TS.
    Jak miałem 1.8 ts to było identycznie, do 3 k powolutku, a potem dało się poczuć te 144 KM :] Z tego co się orientowałem, to jest to właśnie charakterystyczna cecha TS. Może powiedzenie, że silnik ten lubi wysokie obroty to za dużo powiedziane ale sam widzisz jak to wygląda.
    Ostatnio edytowane przez compel ; 09-02-2014 o 23:31

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    TS zaczyna żyć od 3 tys obrotów

    Jest 156 2,0 TS, miała być GTV V6 2,0 TB, a jest ... kolejna 156 V6

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Tak ma być. W tym silniku są zmienne fazy rozrządu i tak to działa.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar dereza
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Zwoleń
    Auto
    AR
    Postów
    266

    Domyślnie

    Też mam 2.0 i do 3 tyś jest mułowaty,od 3 tysięcy to zaczyna się dopiero zbierać konkretnie,też mnie to dziwi codziennie,że zbiera się od 3 tys.
    Jedzie łagodnie łagodnie dochodzi do 3000 i wyrywa jak diesel gdy załącza się turbina

  6. #6
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    kraków PROKOCIM
    Auto
    156 2.0 TS ; 147 1.6ts 105km
    Postów
    195

    Domyślnie

    Cytat Napisał dereza Zobacz post
    Jedzie łagodnie łagodnie dochodzi do 3000 i wyrywa jak diesel gdy załącza się turbina
    dokładnie, można powiedzieć to takie nasze małe TURBO

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar maniek015
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi 12' Active
    Postów
    1,334

    Domyślnie

    TS lubi wysokie obroty. Lubi jak go poniewierasz w przedziale 4-7 tyś obrotów, bo wtedy ma pełną parę. Oczywiście, pamiętaj by poniewierać go na ciepłym
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 16V 99' - była
    Alfa Romeo 156 SW Distinctive 1.9 JTD 16V 04' powered by @sdero [conmir.pl] 185KM 370NM - była

    Alfa Romeo GTV Lusso 3.0 V6 24V 98' - była
    Alfa Romeo 156 SW SportPack 3 2.4 JTD 10V 01' powered by @sdero [conmir.pl] 200KM 400NM -była
    Alfa Romeo 156 SW 2.5 V6 24V 02' Distinctive - była
    Peugeot 508 SW 2.0 HDi Active 12' - jest


    Alfa Romeo 156 3.0 V6 24V 05' Distinctive - jest


    Pomyślcie o niej jak o Angelinie Jolie. Słyszeliście, że jest szalona, że jada tylko klej do tapet, ale chciałoby się, prawda?

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    159 1.9 Jtdm 16V
    Postów
    389

    Domyślnie

    czyli ten typ tak ma dzięki za info ale już powoli przestawiam się na inny styl jazdy tak by poniżej 2 tyś nie jeździć

  9. #9
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    kraków PROKOCIM
    Auto
    156 2.0 TS ; 147 1.6ts 105km
    Postów
    195

    Domyślnie

    nie ma co jezdzic na niskich obrotach bo to meczarnia i niema frajdy z jazdy :] ja zauwazylem chodziaz moze mi sie wydawac ze jak krece go do 3tys - 3.5tys to wtedy robie wiecej kilometrów
    normalnie licze 1litr na 10km.. ostatnio zalałem 19.73litra i zrobilem niecałe 190km w tym na rezerwie jakies 10km...

Podobne wątki

  1. [GTV Spider] Czy silnik 2.0 155KM moge wsadzic zamiast silnika 2.0 150KM
    Utworzone przez SCHNNAZZI w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-07-2015, 14:46
  2. Sportwagon charakterystyka silnika 937A5000
    Utworzone przez dawidee26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-11-2012, 13:47
  3. [GTV Spider] Problem z wentylatorem / chłodzeniem silnika Gtv spider 2.0 TS 155km. 98/99r.
    Utworzone przez PawełKraków w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-10-2012, 21:52
  4. wymiana bloku silnika 2.0 155km
    Utworzone przez luke3o w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 21-07-2010, 17:30
  5. zmienne fazy... a charakterystyka silnika
    Utworzone przez OO__V__OO w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 05-11-2007, 18:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory