Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁAByło: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczkaAlfa Romeo 155 2.0 TS 16v - ByłaChrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest
Miałeś szczęście, ja niestety musiałem przelutować pare elementów na płytce, i aby o temacie zapomniać raz na zawsze zamiast żaróweczek wsadziłem diody....
Ale dziś znów pojawił się problem...kupiłem sobie 1.2v żaróweczki(potem dowiedziałem sie ze są też ledowe) i chciałem powymieniać wszystkie na zegarach. Otwieram a tam już są ledowe. Więc zostawiłem ledowe...no ale jak to bywa coś gdzieś stykło i poszło zwarcie, które zobaczyłem dopiero wieczorem. Strzeliło bezpiecznik. Działały wszystkie kontrolki, zegar po środku,i przyciski nawiewu(analog). Ale podświetlenie tarcz jak i środkowego panelu nie.... Mniejsza o to wymieniłem bezpiecznik i jest ok. Polecam małe ledy w miejsce starych żaróweczek , mniejszy pobór napięcia i palą się dużo jaśniej.
Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁAByło: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczkaAlfa Romeo 155 2.0 TS 16v - ByłaChrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest