witam chciałbym wymienić pasek w mojej gtv 2.0ts jest w niej załozony pasek 7pk1952 tyle że piszczy i jest lużny.... napinacz jest samo napinający więc nie można paska naciągnąć czy to prawidłowa długosć paska do tego modelu??? mam auto z klimą
witam chciałbym wymienić pasek w mojej gtv 2.0ts jest w niej załozony pasek 7pk1952 tyle że piszczy i jest lużny.... napinacz jest samo napinający więc nie można paska naciągnąć czy to prawidłowa długosć paska do tego modelu??? mam auto z klimą
Ostatnio edytowane przez mikadz1 ; 11-07-2012 o 13:31
mam u siebie taki sam pasek i nic nie piszczy
pasek się wyciągnął, sprężyna w napinaczu też się wypracowała i gotowe, albo masz zły napinacz, zatartą którąś rolkę i pasek się po niej ślizga, a ona obraca się za wolno
pasek masz nowy?
verdebiancorosso
pasek nowy ,napinacz ledwo co napina tzn. jest w górnym połozeniu ,ale sprężyna mocna tyle że mało napina pasek i nie jest on napręzony....teraz sprawdzilem i mam 7pk1955 ale czy to byłaby aż taka różnica?
Ostatnio edytowane przez mikadz1 ; 11-07-2012 o 19:30
miałem podobną historie po wymianie paska przez mechaników, niby nowy a ciągle piszczał, okazało się własnie że była taka drobna różnica w wymiarze i po wymianie jest idealnie, niby nic a jednak napinacz nie daje rady
Niby nie wielka różnica w długości ale może być własnie z tym problem, jakiej firmy masz pasek bo to też ma znaczenie.
Jest:
Maserati Quattroporte V
Były:
AR Spider 916 / Maserati Quattroporte V / Maserati 3200 GTA / AR 159 SW JTDm / AR 156 GTA / AR 159 SW 1,9 JTDm / AR GTV 3,0 V6 24V / AR 147 1,6 TS / AR 166 2,4 JTD / AR 156 SW 1,9 JTD / Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Dayco -pasek klinowy 1955.... tyle że 3mm to chyba mało bo luz na sprężynie duży tzn. jest w górnym położeniu nie jest naprężony napinacz.czytam forum dzwonie po sklepach w każdym z nich wychodzi inna długość dla tego samego modelu auta czy ktoś mógłby mógłby napisac jaka długosc powinna byc w tym modelu... 7pk1952?
wg epera 7PK1952 numer oryg. 60617859
mozesz ewentulanie sprobowac najpierw preparatów przeciwko piszczeniu pasków np boll do pasków, koszt koło 15 zł
Ostatnio edytowane przez fajf ; 12-07-2012 o 17:20
ok dzięki....
Wymiary jak wyżej, kup pasek każdej innej firmy niż Dayco (one z zasady piszą) kilka razy w różnych samochodach wymieniałem właśnie Dayco na inny i piszczenie znika.
Jest:
Maserati Quattroporte V
Były:
AR Spider 916 / Maserati Quattroporte V / Maserati 3200 GTA / AR 159 SW JTDm / AR 156 GTA / AR 159 SW 1,9 JTDm / AR GTV 3,0 V6 24V / AR 147 1,6 TS / AR 166 2,4 JTD / AR 156 SW 1,9 JTD / Lancia Lybra SW 1,9 JTD
Zakładam zawsze Gatesa i nigdy nie miałem problemów
"Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
jest: 156 2.4 JTD 04r...
była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...