Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 25 z 25

Temat: Różnica między momentem obrotowym silnika a momentem obrotowym kół

  1. #21
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Cytat Napisał motomaniak Zobacz post
    Jak chcesz żeby robiła to lepiej to oddaj koło zamachowe do tokarza
    a tokarz wyważy później wał?...

  2. #22
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    Cytat Napisał motomaniak Zobacz post
    Jak chcesz żeby robiła to lepiej to oddaj koło zamachowe do tokarza
    W maluchu tak relikt z poprzedniej epoki dla niektórych miałem stoczone koło zamachowe i przyspieszał dużo lepiej lecz stracił na v-max. Auto było troche przygotowane do kjtsów. Także z głową to odchudzanie, bo nie zawsze wszystko co łatwe daje zamierzone efekty. Natomiast jak w benzyniakach (mocniejszych) np. 3.0 v6 mamy dwumase to raczej taka rzeźba odpada, no chyba, że wkładamy koło zamachowe i sprzęgło od wersji bez dwumasy (chociaż w przypadku alfowskiego v6 od 3.0l w to wątpie)
    Nie wiadomo w tedy jak się siły zmienią na końcu wału oraz czy sama skrzynia nie dostanie w dupe już i tak słaba jak w 2.5 potrafi zemleć różnicówke

  3. #23
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2014
    Auto
    jest
    Postów
    11

    Domyślnie

    Panie majster, dlatego ja pisałem, że najpierw trzeba obliczyć ile masy można stoczyć z koła zamachowego A to jest robota dla tunera i tokarza. Czy skrzynie w AR nie są od Fiata ? Któreś to fiatowskie skrzynie nie wytrzymywały momentu input

  4. #24
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał motomaniak Zobacz post
    Siewcu na osiągi ma wpływ moc, elastyczność silnika, przełożenia, masa i wiele innych rzeczy. Ale auto z benzyniakiem o tym samym momencie obrotowym co diesel jest zawsze szybsze. Widzę, że forum już działa. Wszystkie wpisy są Po wiedzę odsyłam do książek dla inżynierów, zamiast do gazet motoryzacyjnych redagowanych przez ? Kto pracuje w tych gazetach ? Na pewno nie inżynierowie Polecam bardzo dobry artykuł inżyniera Kuby Walaska na temat różnicy między momentem kół a silnika
    http://motormania.com.pl/porady/wars...-fakty-i-mity/
    Ale można również diesle porównać, to jest zbyt obszerny temat żeby to tak o opisać... Dwie na przykład takie same AR 147 po programie, jedna 200PS jedna ciut słabsza. To jest zbyt obszerny temat, aby to tak po prostu opisać Bardziej o to chodzi.

  5. #25
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    02 2014
    Auto
    jest
    Postów
    11

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    Ale można również diesle porównać, to jest zbyt obszerny temat żeby to tak o opisać... Dwie na przykład takie same AR 147 po programie, jedna 200PS jedna ciut słabsza. To jest zbyt obszerny temat, aby to tak po prostu opisać Bardziej o to chodzi.
    Artykuł inż. Walaska pozwala porównywać diesle, benzyniaki i elektryki. Do tego są potrzebne wykresy i znajomość matematyki

Podobne wątki

  1. [155] Termostat TS 16v - z jakim momentem dokręcić śruby?
    Utworzone przez GrzesiuŻar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-02-2012, 20:51
  2. Tylna piasta - jakim momentem dokrecic ?
    Utworzone przez matt79 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-05-2010, 15:41
  3. [GTV Spider] Jakim momentem dokrecać śruby w kołach?
    Utworzone przez aniol_jojo w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-12-2009, 13:57
  4. Z jakim momentem dokręcić korbowody?
    Utworzone przez siwcu w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-11-2009, 07:36
  5. Jakim momentem dokręcić piastę w 156tce ...
    Utworzone przez GrzesiekK. w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-10-2008, 19:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory