Czyszczenie klockow
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm
2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)
hak ci np. Piszcza albo troche rdzy masz to sciagaja I czyszcza...
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm
2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)
Po to zeby dwa dni pozniej po deszczach znowu wszystko bylo czerwone, hahaha. Ale bezsens
Rozumiem ze jak przypalisz klocki to mozna czasem grubym papierem je przeszlifowac i sporadycznie to pomaga, ale czyszczenie z rdzy to dla mnie nowosc.
Ok moze prowadnic czy czegos tam :p
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm
2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)
Doznałem pewnego oświecenia.
Mianowicie nie wspominałem, że szukam Julki powyżej 120 koni. Wstępnie 170 kucy. Bo tak patrzę julka i Bravo 2 przy tych samych koniach ma niemal te same osiągi więc tu już bardziej opłacał by się Braviacz. Ma ktoś porównanie w tej dziedzinie?![]()
W sumie więcej koni, lepsza dynamika jazdy a wtedy + DNA to ponoć czysta przyjemność a czekają mnie wakacje gdzie zrobię z 3-4 tysiące kilometrów (Chorwacja).
Przed Giuliettą miałem Bravo T-Jet 150 KM i napiszę Ci tak - jeśli priorytetem są dla Ciebie osiagi, to między odpowiednikami mocowymi Bravo i Julki dużych różnic nie ma. Bravo ma krótsza skrzynię, przez co trudniej ruszyć tak szybko spod świateł jak Giuliettą ale subiektywne wrażenia dynamiki są zbliżone.
Wersja 120KM Giulietty ma przewagę nad Bravo 120KM systemem DNA który wyostrza wrażenia z jazdy w trybie Dynamic.
Fiat będzie tańsze w eksploatacji ze względu na proste zawieszenie, dał się też poznać na rynku jako samochód bezawaryjny. Co do Alfy to na razie za wcześnie na jakąkolwiek ocenę.
Z pragmatycznego punktu widzenia Bravo to bardziej rozsądny zakup, jeśli samochód traktujesz jako środek do przemieszczania się to kup Fiata.
Jeśli jednak oczekujesz od wozu sportowych aspiracji i przyjemności z prowadzenia - Alfa to jedyny słuszny wybór![]()
Miałem Bravo T-Jet 120 KM. Na pierwszej stornie w tym temacie już coś na temat moich porównań Fiata i Julki pisałem. Teraz jedynie dodam, że chciałem ponownie kupić Fiata ale ... skoro za mniejsze pieniądze można było kupić nową Julkę z wyprzedaży rocznika w stosunku do Fiata w roczniku, to brałem Julkę.