Strona 67 z 175 PierwszyPierwszy ... 17575859606162636465666768697071727374757677117167 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 661 do 670 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #661
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    W obu przypadkach te same warunki temp o obroty.
    Podczas obrotów około 1800 są wartości minimalne.
    GORZEJ podczas wolnych obrotów.
    Właśnie dla tego, że mi się też to nie podoba jest ta próba.
    A u Ciebie jak wyszło?
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  2. #662
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Zrób korekty na nagrzanym silniku (86 stopni C) na wolnych obrotach przy wyłączonych wszystkich odbiornikach energii.
    Bo coś to za bardzo się rozjeżdża.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #663
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Wstawił bym pliki ale nie wiem jak
    plik csv zapis podczas pracy na postoju temp około 85-90 stopni.Wszystko wyłączone.
    Nie chce wklejać całości bo jest tego dużo
    tu tylko cząstka na wolnych obrotach
    Korekta paliwa (cylinder 1)
    Korekta paliwa (cylinder 2) Korekta paliwa (cylinder 3) Korekta paliwa (cylinder 4) Temperatura wody
    mm³/w mm³/w mm³/w mm³/w °C
    0,89 -0,7 1,28 -1,48 92,46
    0,89 -0,72 1,31 -1,47 92,46
    0,88 -0,71 1,31 -1,47 92,46
    0,85 -0,7 1,32 -1,48 92,66
    0,86 -0,67 1,3 -1,49 92,66
    0,86 -0,64 1,27 -1,48 92,66
    0,84 -0,66 1,29 -1,49 92,86
    0,86 -0,66 1,3 -1,5 93,06
    0,84 -0,65 1,31 -1,5 93,06
    0,83 -0,67 1,33 -1,5 93,06
    0,83 -0,66 1,33 -1,5

    Nie chce więcej wklejać bo zaraz dostanę opiernicz obroty to około 850-900
    po prostu na wolnych obrotach.
    a tak przy około 2000 obrotów
    Korekta paliwa (cylinder 1) Korekta paliwa (cylinder 2) Korekta paliwa (cylinder 3) Korekta paliwa (cylinder 4) Temperatura wody
    mm³/w mm³/w mm³/w mm³/w °C
    -0,03 -0,28 0,05 0,26 96,76
    -0,03 -0,28 0,05 0,26 96,76
    -0,03 -0,28 0,05 0,26 96,96
    -0,03 -0,28 0,05 0,26 97,16
    -0,03 -0,28 0,05 0,26 97,46
    -0,03 -0,28 0,05 0,26 96,96
    -0,03 -0,28 0,05 0,26 96,16
    -0,03 -0,28 0,05 0,26 95,36

    żeby tak było non-stop to by było super
    A jak wyszło u Ciebie?
    Trochę podolewam orlena T2 i zobaczą co się będzie działo. Będzie taki test, następny pomiar po około 1000 km i porównanie
    Ostatnio edytowane przez Włodek ; 15-02-2014 o 19:06
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  4. #664
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mc007
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    159 1.9 q-tronic
    Postów
    353

    Domyślnie

    Cytat Napisał Włodek Zobacz post
    Przed dodaniem
    Załącznik 121262
    po dodaniu przejechane 1 km z cpn.
    Załącznik 121263

    jak by korekty się zmniejszyły
    ale zobaczymy jak trochę przepalę paliwka z tym dodatkiem
    Da rade zrobić korekty z silnikiem 8V? Domyślam się, że nowsza wersja 120km i w 115 nie uda się?
    147 1.9 jtd 2011-2018
    159 1.9 jtdm q-tronic 2018-??


  5. #665
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Nie wiem co mi wyjdzie ale próba nie strzelba. Pasowały by ładne niskie korekty. Może orlen 2T coś pomoże. Jak nie to może wymiana końcówek
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  6. #666
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawciu87
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    BMW F31 318d
    Postów
    958

    Domyślnie

    ja też spróbowałem na jednym spocie podłączyłem się pod kompa i miałem korektę na jednym cylindrze grubą powyżej 1,5 na plusie. Trochę poczytałem, mianowicie ten temat i najpierw wlałem do baku środek do czyszczenia wtrysków, wyjeździłem bak. Teraz wlałem 250 ml Orlen 2T. Wyssało już prawie połowę baku i postanowiłem sprawdzić korekty. Wszystkie zbliżyły się bardzo do zera i nie przekraczają 0,50, ponadto wrażenia subiektywne - silnik pracuje bardzo miękko, nawet zaraz po odpaleniu z rana po mroźnej nocy. Oczywiście korekty sprawdzane na gorącym silniku i biegu jałowym Natomiast wczoraj jechałem w nocy i podczas przyspieszania na 5,6 biegu (pod górę) w okolicach 2 tys. pojawiły się poszarpywania(przerywania) podczas przyspieszenia... Wcześniej takie coś zdarzało mi się raz na miesiąc i o wiele mniejszym stopniu... Pytanie gdzie szukać przyczyny? Na kompie brak błędów. EGR(zaślepiony) + dolot - wyczyszczony; nowe wężyki od overboost, grucha pracuje płynnie, wyczyszczony czujnik doładowania, wszystkie filtry wymienione 5 tys. km temu... został chyba tylko regulator na pompie CR i odma...

  7. #667
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał mc007 Zobacz post
    Da rade zrobić korekty z silnikiem 8V? Domyślam się, że nowsza wersja 120km i w 115 nie uda się?
    W nowszym z EDC16 tak. W starszym z EDC15 nie.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Włodek Zobacz post
    Wstawił bym pliki ale nie wiem jak
    plik csv zapis podczas pracy na postoju temp około 85-90 stopni.Wszystko wyłączone.
    Czwarty cylinder podlewa i na to 2T ci nie pomoże. Albo coś do czyszczenia wtrysków albo (z dużym prawdopodobieństwem) pomoże wymiana końcówki wtrysku.
    Zauważ, że temperaturę cieczy chłodzącej masz za wysoką. Powyżej 90 stopni limitery dawki paliwa zaczynają ją ograniczać.
    Jak wygląda sprawa w zbiorniku cieczy chłodzącej ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #668
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Zbiorniczek cieczy chłodzącej stan przy zimnym silniku około 60-70%.
    Wskaźnik nie przekracza 90 stopni a na kompie przy około 97 włącza się dmuchawa i jest spadek do 82 stopni. Przy jakiej temp. powinien startować went.
    Silnik pracował długo dwa razy dmuchawa się włączyła ( nagrzany na full ).
    Ale on leje tylko na wolnych obrotach.Przy wyższych jest ok
    Tak miałem przed dodaniem 2T

    Korekta paliwa (cylinder 1) Korekta paliwa (cylinder 2) Korekta paliwa (cylinder 3) Korekta paliwa (cylinder 4) Temperatura wody
    mm³/w mm³/w mm³/w mm³/w °C
    1,5 -0,58 1,03 -1,95 75,36

    korekta 4 cylinder między 2,1 a 1,85 takie wahania z tendencją spadku do niższej wartości po chwili pracy czyli 1,85
    A i pierwszy nie jest najlepszy on wygląda na przytkany.

    Ale mam nadzieje, że nie jest wymagana natychmiastowa wymiana końcówki. Nie orientujesz się w jakich cena chodzą końcówki? i od razu podkładka ( obowiązkowo )

    znalazłem coś takiego
    http://allegro.pl/rozpylacz-koncowka...958857425.html
    Ostatnio edytowane przez Włodek ; 16-02-2014 o 11:23
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  9. #669
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Podkładki wymień od razu pod wszystkimi wtryskami. Końcówka kosztuje około 150 zł, plus wymiana.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #670
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Jak na razie pod wtryskami sucho i nie będę wymieniał samej podkładki bo to chyba nie ma sensu. Jak bym wymieniał wtrysk lub końcówkę to także podkładkę.
    Mogę mieć końcówkę za 119. A wymiana we własnym zakresie.
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory