moze przecztajcie ten tekst ze zrozumieniem to moze liczby tradfia do was
1.
zalozmy ze kupuje auto za 28 tys stan igla na chwile obecna
oczywiscie zostawiam sobie 2 tys na tak zwany pakiet startowy czyli podstawowe wymiany po zakupie auta oleje filtry rozrzad moze jakies klocki hamulcowe czyli auto wychodzi mnie 30 tys
2.
kupuje auto za 18 tys
szukam auta ktore nie jest skorodowane jezdzi prosto nie sciaga na zadna ze stron a silnik nie jest zajechany
nie pisalem nigdy ze szukam bezwypadkoweg bo auto 10 letnie bezwypadkowe w 100% jest praktycznie niemozliwe moze byc malowane moze byc szpachlowane moze miec inne jakies makamenty poza tymi ktore wymienilem wczesniej
licze sie z tym ze na start bede musial wydac wiecej kasy niz 2 tys jak przy aucie za 28 bo wiadomo ze tych rzeczy bede musial zrobic wiecej
powiedzmy wydam 7 tys w pierwszym roku i drugie 5 w nastepnym czyli po dwoch latach uzytkowania wydam tyle co w pierwszm warciancie kupujac auto od razu za 28 tys plus przygotowanie czyli 30
ale te za 30 tys po dwoch latach albo nawet wczesniej bedzie wymagalo inwestycji bo przeciez igla to byla w momencie zakupu a po dwoch latach trzeba bedzie wlozyc kilka tys
rozumiesz o co chodzi?
moze liczby do ciebie porzemowia
szukam auta w ktore bede musial zainwestowac z tym sie licze ale szukam takiego ktore bedzie dobra baza do inwestycji
nie wiem jak jasniej i prosciej mam wam to wytlumaczyc
- - - Updated - - -
wpis jest nie na temat
zobacz tytul tematu a pozniej pisz
Uwierz mi, że można kupić ładne auta bez dużego wkładu na początek. Tylko nieraz trzeba jeździć, szukać i być wcześniej od handlarzy niemieckich bo oni już się alf nie boją. Ostatnio oglądałem 6 GT z których 4 były w stanie bdb z historią serwisową i bezwypadkowe. Niestety 2 były bez mankamentów (taki paradoks bo to właśnie przy autach uszkodzonych, zaniedbanych można coś urwać...) i dlatego po sprowadzeniu kosztowały by jakieś 23-27 tyś (2006- 2007 w wersjach Distinctive) nie wliczając mojego czasu, amortyzacji auta itd, itp. Kto wtedy kupi takie auto w Polsce gotowe do rejestracji za 26- 30 tys?! Za to np uszkodzona skrzynia lub otarcia parkingowe można łatwo usunąć a takie auta są dużo tańsze bo wiadomo, jakie tam są stawki warsztatowe i ceny/dostępność części.
- - - Updated - - -
Co tam masz nie na temat?! Jest porówanie do JTD o których mowa w temacie czy nie ma? Poza tym to jest odpowiedź do postu o TS'ach więc jak już chcesz być elokwentny do końca to czep się również tamtego postu...
kurcze naprawde mi rece opadaja
temat jest " alfa gt jtd 150 km"
tu nie porownujemy jtd do ts
piszemy o dieslach koniec kropka
dotarlo
@umiar: Za 20k prędzej czy później na pewno znajdziesz to czego szukasz. Zgadzam się z tym, że autko które miało rzeczy porobione przez poprzedniego właściciela wysypie się szybciej. Gdy kupowałem GT miałem papiery na rozrząd i sprzęgło (robione 30k wcześniej). Dżordżu przekonał mnie, że przy robocie klap warto wymienić rozrząd bo tak jest pewniej (okazało się, że był to ostatni moment na wymianę... mimo iż był wymieniany). Sprzęgło też siadło (było coraz twardsze)- ja nie ścigam się spod świateł i potrafię zadbać o sprzęgło a mimo to po 32k od wymiany przez poprzedniego właściciela (ja zrobiłem nim wtedy z 5k) musiałem wykonać ją ponownie.
Przy szukaniu pamiętaj też, że jeśli kupisz powyżej 2006 roku to trzeba wywalić klapy wirowe (koszty zależą od mechanika).
Nie ma najlepszej opcji do kupna auta. Wiadomo 12-16k to śmieszna cena za GT, ale za 20 uważam, że na pewno znajdziesz. Podejście masz odpowiednie.
Pozdr.
no ale znowu tlumaczysz rzecz o ktorej wszyscy wiemy
tak masz racje tak to wlasnie dziala tak to jest
kazdy z nasz zdaje sobie z tego sprawe
dziekujemy ze nam to przypomniales
zrozum tez moje argumenty
sam wyszykales tania gt ktora mi proponowales z uszkodzona skrzynia
orientowalem sie ile taka naprawa by wyniosla zreszta sam proponowales ze mozesz mi to zrobic i sprzedac na gotowo
czyli za 17 18 kola chciales mi sprzedac auto nprawde godne polecenia
a teraz piszesz ze nie kupie nie pognitej nie zajezdzonej za 18 bo to niemozliwe
no kurde nie mozliwe a jednak mi taka oferowales
no kurde cudotworca jestes hehe
nie zdecydowalem sie na twoja oferte nie z powodu skrzyni biegow tylko nie pasowal mi kolor zewnetrzy i kolor tapicerki wewnatrz dlatego ladnie podziekowalem za propozycje
a ty sie czepiasz ze ogladalem srebna
ogladalem bo zostalem o to poproszony pisalem juz o tym wczesiej ale widac tobie trzeba dwa razy powtorzyc
zreszta temat sluzy do tego ze jak ktos wie cos o danym ogloszeniu to pisze
ktos czyta i wtedy decyduje czy jedzie czy nie jedzie ogladac osobiscie
lub dzwoni i pisze na priva zeby dopytac o wiecej
temu ten temat sluzy
ktos opisal auto za 12 tys a ktos za 20 tys
ludzie szukaja auta w roznych przedzialach cenowych
jesli ktos napisze ze chce by ktos obejrzal auto za 30 kola bo tamten ma blisko to chlopak jedzie i oglada
chodzi o to by sobie pomagac a nie urzadzac takie przepychanki slowne ktore nic nie wnosza do tematu
- - - Updated - - -
z hanysem to sie od razu idzie dogadac hehe
o 2006 roku to nawet nie marze bo to nie realne
z kosmosu nie przylecialem i wiem jakie sa realia
fajnie ze rozumiesz to o czym pisze ze kupujesz igle za 30 kola za za chwile moze trzeba zrobic dwumas sprzego i cos jeszcze bo wydajac 30 tys nie masz gwarancji ze to sie nie zepsuje
a jak kupisz za 20tys to wymieniasz to od razu bo liczysz sie z tym ze to trzeba zrobic
a jak kupujesz za 30 to masz nadzieje ze ktos to zrobil wczesniej i tobie to wytrzyma i nie musisz sie kosztowac na to a prawda moze byc bolesna
Ja jestem GorolemAczkolwiek z Hanysami dobrze mi się żyje
Za swoją dałem 20k (rocznik 2006) choć wystawiona była za 24k. Nie jest idealna, ale jeździ prosto, podłoga idealna itd. - najbliższe kilka lat nie wyobrażam sobie zmiany. GT trudno kupić, ale i trudno sprzedać więc zawsze zbijesz trochę grosza. Zawsze też znajdzie się coś do czego można się przyczepić.
Powodzenia.