Patrząc na auto z tyłu to jakby wsadzić oponę 205 to byś mógł tesciową w betonowych butach w bagażniku wozić i by nie tarło . To jest proste jak budowa cepa - nie da się jezdzić na tradycyjnej oponie z felgą na równo z błotnikiem . Musi być lekki naciąg bo opona musi się schować za błotnik a nie na błotnik.
Dla przykładu do mojego Gofra na felgi 14/8 cala zakładam albo 195/40/15 albo 185 nawet bo przy ET 15 nie byłoby możliwości jazdy na opuszczonym gwincie z oponą 215/225 .
Ostatnio edytowane przez Nazar ; 20-02-2014 o 18:40
wiadomo, że tak jest jak piszesz
Kupiłem felgi z oponą 225, więc przymierzone i sprawdzone.
Chciałem dać 205 45, ale słabo z wyborem, a na 205 40 bez gwintu już będzie słabo.
Jeżeli kupię 18" to chyba założę 215/40/18. Przy -30mm i z taka oponą moja alfa też stanie się 2 osobowa? ;/
- - - Updated - - -
Sprawdziłem teraz dokładniej i w każdej z felg TSW 5x100 17" i 18" ET to jednak 35. Niektóre mają też 45.
Ostatnio edytowane przez Traveler ; 21-02-2014 o 14:37
A sprawdziłeś jak się ma w przypadku felg z rozstawem śrub 5x100 średnica otworu centralnego? Musi być równa (lub większa) 58,1mm.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Nie mogę znaleźć na stronie producenta info na ten temat ale znalazłem w internecie takie coś: "Inny ciekawy sposób na zniwelowanie różnic w feldze i piaście zaproponowała firma TSW. System pływających otworów montażowych nazwanych VariFit opiszemy w następnym artykule."
Zaraz o tym poczytam
- - - Updated - - -
W numerach produktu felg jest liczba 72 może to to? Wiadomo co oznaczają wszystkie inne liczby...
np: 1880LON355100B72
..... powered by www.cinsoft.pl