Strona 9 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 108

Temat: EGR zaślepka, kopcenie, szczelność, auto gaśnie, nie odpala

  1. #81
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Chodziło o obniżanie temperatury przez otwarty EGR, więc jego wpływ jest niewielki bez względu na to czy jest DPF, czy nie.

    A tu jest 1 i 2 mm3 w AR 2.0. Histereza, a więc otwarcie praktycznie żadne
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	hyster_20.png
Wyświetleń:	189
Rozmiar:	10.0 KB
ID:	113003
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 06-11-2013 o 19:33
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #82
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar weloo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Rzeszów, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce
    Postów
    607

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Chodziło o obniżanie temperatury przez otwarty EGR, więc jego wpływ jest niewielki bez względu na to czy jest DPF, czy nie.

    A tu jest 1 i 2 mm3 w AR 2.0. Histereza, a więc otwarcie praktycznie żadne
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	hyster_20.png
Wyświetleń:	189
Rozmiar:	10.0 KB
ID:	113003
    musisz rozróżnić 2 wartości - 1. temperature/cisnienie spalania 2. temperature/cisnienie KOMPRESJI, na to drugie EGR ma wpływ
    Diagnostyka i modyfikacje softów; CHIPTUNING DPF EGR VSA TVA SCR info @ marcin [ małpa ] firma.xin.pl

  3. #83
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek25
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v jtdm
    Postów
    27

    Domyślnie Problem z zaworem EGR !!!

    Witam ,mam taki problem z EGR ,ktoś przede mną pchał już tam swoje rączki i śruby mocujące zawór nie trzymają go tak jak powinny i podczas jazdy słychać gwizd ,uszczelka nie jest odpowiednio dociśnięta i są przedmuchy. I teraz pytanie do was czy wystarczy przegwintować otwory czy może jakieś szpilki i łapac je na klej .Spotkał się ktoś z takim problemem ??

  4. #84
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    3miasto
    Auto
    e500 w211
    Postów
    264

    Domyślnie

    ta,ja tak mialem.kolektor jest ze stopu alu i jedyne(chyba) rozsadne rozwiazanie,oprocz kupna drogiego to nowy gwint.gwintownik w denaturat i przegwintowanie na wiekszy rozmiar. potem kupilem 4 sruby mosiezne i na wyczucie przykrecilem. oczywiscie nowe uszczelki i git

  5. #85
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek25
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v jtdm
    Postów
    27

    Domyślnie

    Dzięki też tak właśnie kombinuje ,myślałem też o daniu szpilek na klej i zawór samymi nakrętkami dociągać.

  6. #86
    Użytkownik Rowerzysta Avatar pj1812
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Alfa 159 Sportwagon 1,9 jtdm 150 KM
    Postów
    64

    Domyślnie

    problem bardzo często występujący. Też miałem zerwany gwint w 2 otworach. Ja rozwiązałem to bardzo prosto i chyba na zawsze. Były to otwory, które akurat są na wylot i kupiłem pręt gwintowany, pociąłem na odpowiednie kawałki i dałem z obu stron podkładki i nakrętki - sprawdza się super.

  7. #87
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Z górnymi też tak zrobiłem, dolne gwinty niestety trzeba regenerować sprężynkami, lub gwintować na M7 i toczyć nowe szpilki.
    Ostatnio edytowane przez kaz156 ; 22-02-2014 o 21:19

  8. #88
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek25
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v jtdm
    Postów
    27

    Domyślnie

    Wielkie dzięki ,w poniedziałek coś pokombinuje ,zobaczymy co z tego wyjdzie.

  9. #89
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek25
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v jtdm
    Postów
    27

    Domyślnie

    A może da radę kupić tą część co na rysunku jest na fioletowo co do niej przykręca się egr,może ma ktoś na sprzedaż ??
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kolektor.jpg
Wyświetleń:	771
Rozmiar:	158.2 KB
ID:	122406  

  10. #90
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Można. To przepustnica vel klapa gasząca, na Allegro sporo używek.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

Podobne wątki

  1. Odpala i gaśnie
    Utworzone przez ayrekp w dziale 147
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 26-10-2015, 17:20
  2. VDC system faiure, auto odpala i po chwili gaśnie
    Utworzone przez Szałek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-02-2013, 15:20
  3. Odpala i Gaśnie
    Utworzone przez nietyx w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-03-2011, 09:23
  4. 1.9 jtd odpala i gaśnie
    Utworzone przez szczepan3569 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 18-12-2010, 09:53
  5. [145] Gaśnie,a po godzinie odpala i znowu gaśnie.
    Utworzone przez jarek0301 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-08-2008, 22:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory