Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Temat: Nowe tarcze do 147

  1. #21
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    Citroen C5 Tourer 2.0HDi
    Postów
    234

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    a miałem wymieniać na brembo
    brembo to też już nie to samo co kiedyś, jest dużo reklamacji. jeśli bym miał brać średnią półkę to trw albo ferrodo w ostateczności bosch

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar mat147
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Zgorzelec
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    429

    Domyślnie

    No nic, jeszcze się zastanowię jakie wziąć ale myślę że chyba jak już zwykłe gładkie to i na tył i na przód, aczkolwiek powiem że nacinane bardzo mi się podobają i jeśli miałbym brać pod tym tylko względem to właśnie takie ale wiadomo że nie ma co patrzeć tylko na wygląd.
    Ostatnio edytowane przez mat147 ; 22-09-2013 o 13:41

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Jeśli masz szprychowe felgi i nie znosisz ich czyszczenia, to przemyśl klocki ceramiczne, np ATE ceramic. Pasują do każdej gładkiej tarczy.

  4. #24
    Użytkownik Ogier Avatar DonARello
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    łódzkie
    Auto
    147 JTD 8v Rosso
    Postów
    190

    Domyślnie

    Witam
    Odkopuję temat... Powoli szukam kompletu tarcz i klocków (przód i tył), czy ktoś może poradzić gdzie najtaniej można kupić? Aktualnie mam upatrzony cały komplet ATE za ~750zł łącznie z przesyłką i tyle max chcę przeznaczyć na hamulce. Brembo, Ferodo czy Textar też byłyby ok
    I jeszcze pytanko odnośnie płynu hamulcowego - ATE dot4 SL6 będzie dobry? I czy 1litr starczy?
    Pozdrawiam

  5. #25
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Płyn OK

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar beriba
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 1.9 JTD 16V
    Postów
    1,305

    Domyślnie

    U mnie latają z przodu Ate, z tyłu Ferodo (klocki), a tarcze Bosch albo TRW ale nie pamiętam dokładnie. Z wymianą koszt był nieco wyższy ale już się kilka razy sprawdziły na celujący

    wystukane paluchem z telefonu

  7. #27
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    Alfa 147 1.9JTD 120KM Blackline
    Postów
    23

    Domyślnie

    Ja mam na obu osiach kombinacje Bosch/TRW (tarcza/klocki) - koszt całości trochę ponad 800 zł. Polecone jako najlepsze rozwiązanie przez Irbis we Wrocławiu. Chwalę sobie.

  8. #28
    Użytkownik Znawca Avatar Intruz
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    147 2.0 TS, 159 2.0 Jtdm SW
    Postów
    1,190

    Domyślnie

    ja mam jeszcze fabryczne oryginały- hamują rewelacyjnie. W ogóle 147 to jeden za najlepiej hamujących samochodów w swojej klasie i zastanawiam sie po co tak kombinować skoro oryginalna tarcza na przód kosztuje u Litwina 140 zł, a tylna 155 i przesyłka za darmo...

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar beriba
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 1.9 JTD 16V
    Postów
    1,305

    Domyślnie

    Moje stare tarcze też wylądały jakby były jeszcze od nowości ale porównania do nowego zestawu się nie podejmę bo tamto już tylko na złom się nadawało. W każdym razie coś jest na rzeczy skoro tyle osób mówi o różnych innych konfiguracjach zamiast o tym żeby wrzucać oryginały No chyba że pod "kombinować" rozumiesz nawiercane czy nacinane tarcze to wtedy się w 100% zgodzę

    wystukane paluchem z telefonu

  10. #30
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Jak już bym miał tak kombinować zaczął bym od tego http://m.allegro.pl/alfa-gtv-147-156...982478103.html same tarcze wiele nie wnoszą poza wyglądem który nie zatrzyma auta, hamulec ma być przede wszystkim funkcjonalny a w drugiej kolejności ma wyglądać, najlepiej jak łączy obie te funkcje. W przeciwnym razie nie ma po co poprawiać fabryki, nowe względnie dobrej firmy tarcze i klocki wystarczą ( dobrej aby się nie rozsypałypo 2tyś.km).

Podobne wątki

  1. [159] Nowe hamulce (tarcze+klocki) 3.2 Q4
    Utworzone przez Pierre w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-09-2013, 15:26
  2. Nowe tarcze do V6
    Utworzone przez matber1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-11-2010, 00:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory