To sobie wstawił takie dziwneparę razy czytałem że wstawiali taki rozmiar. Nie wiem czemu
A ja wiem
Niektórzy chcą mieć felgi 17" ale za twardo im na profilu 45. I dlatego dają 50. Sam jak kupiłem swoją to miała na tył założone 225/50. Szczerze - dziwnie to wygląda. Jak dla mnie takie balony, coś jak na 16". A prawda taka, że na 17" wcale twardo nie jest, jak się da miękkie opony![]()
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Ja kupiłem alfę na letnich właśnie 225/50/17 a jako że wygląda to OK (ładnie wypełnia nadkole) i zapewnia nieco więcej bezpieczeństwa dla felg na dziurach to zimowe zakupiłem w tym samym rozmiarze. Różnica w jeździe zapewne niewielka ale w dłuższej perspektywie napewno to zdrowsze dla zawieszenia. Im niższy profil tym trzeba bić większe ciśnienie w opony dla bezpieczeństwa felg i wtedy z auta robi się taczka. Coś o tym wiem bo jeździłem w poprzednim aucie najpierw na 215/40/17, potem na 215/45/17. W porównaniu do zimowych 205/55/16 różnica była kolosalna.
viader caly szkopul w tym zeby to felga wypelniala nadkole a nie baloniast oponaczasami jak czytam Wasze wypowiedzi to jestem ciekaw co ktorys z Was by powiedzial jak by kupil gtv-ke nawet na 16, pewnie ze tlyko na tor takie zawieszenie. wg mnie 17'' i zwykla opona w 166 to jest mega komfort.
Na mojej 166 też 225/50/17. Wygląd jak dla mnie w porządku, a przy okazji wskazania prędkościomierza są niemal identyczne jak na gps. Więc może dlatego taki wybór
A co do bieżnikowanych opon, to mam takie w 145. Potrzebowałem szybko i tanio kupić nowe opony, stąd taki wybór. Jako, że 145 służy na dojazdy do pracy to opony są w porządku, ale przyznaje że na mokrym trzeba uważać.