Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 49

Temat: Co się stanie jeśli - silnik jtdm

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar Magik
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Skawina
    Auto
    Była:156 SW 2,4 20V Jest: Kia Sorento 3,5 V6+VW GOLF V PLUS 1,9 TDI[EGR off/pwrd conmir.pl]
    Postów
    587

    Domyślnie

    Dokładnie to ten najczęściej spotykany i najtańszy
    Ja tego nie neguję, ale polaryzacja Twojej mentalności obliguje mnie do kontynuowania merytorycznej konwersacji z Tobą.

  2. #32
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    56

    Domyślnie

    Spróbuję sposobu z tym olejem, okaże się za jakiś czas jak troche pojeżdżę jaki będzie tego efekt. Powiedzcie mi jeszcze jedno, którędy będzie się wyciągało intercooler, górą czy dołem. Zdjęcie poniżej.
    Druga sprawa to czy przerobienie dolotu powietrza mniej więcej jak na zdjęciu coś pomoże? Gdyby łapała strumień powietrza od dołu a nie gdzieś tam z góry?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20140225_174626.jpg
Wyświetleń:	327
Rozmiar:	105.8 KB
ID:	122557   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20140225_174723.jpg
Wyświetleń:	347
Rozmiar:	91.2 KB
ID:	122558  

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rolen Zobacz post
    Seryjny ma wymiary 603x443x30
    Cooler o takich wymiarach będzie całkiem wydajny i według mnie ,nie ma potrzeby go zmieniać.Poza tym, w naszych wersjach ( w ogóle w 159) nie ma zbytnio miejsca na grubszy intercooler,bez mocnej ingerencji,także,ja bym odpuścił.

    Większe turbo to jest to,czego potrzeba temu silnikowi,ale też z kolei zabawa z upchaniem,no i ciezko to będzie podwiesić na seryjnym kolektorze.

    Ja bym zrobił grubszy down pipe i wtedy korekta.Na chwilę obecną dp ( katalizator zwłaszcza) sporo nam blokuje potencjał turbo.Spróbować odetkać co nie co i wtedy korekta. Myslę ,że w takim przypadku,ze zdrowymi wtryskami,230km będzie w zasięgu. Potem to już koszt,bo przynajmniej większa dmuchawa,a przyrost mocy nie współmierny.Nie wiadomo na co stać te silniki,ale szacuje się,że paliwa wystarczy na 250-260km.

    Pokombinował bym najpierw z samym dp.


    PS.Z dobrym programem,nie powinno kopcić nawet bez katalizatora.

    PS2.Wtryski z 2.4 raczej będą same w sobie mniej wydajne od tych z 2.0.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 26-02-2014 o 07:24

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    56

    Domyślnie

    Cinek jak pisał program to co by nie zrobił to ustawił najlepiej jak mógł, bo przykapca trochę górą. Jeśli wywale kata i nie pojechałbym od razu na remap to może być nie ciekawie.
    Mówimy o dp, ale to tak na prawdę tylko rura wychodząca z turbo i dalej już cały wydech, chyba że ta owa rura ma jakiś specyficzny kształt. Nigdzie nie mogę zaczerpnąć dostatecznej wiedzy na ten temat Tłumikarz chce mi zrobić cały wydech 2,5 cala, czy wtedy ten dp zrobić również 2,5?

  5. #35
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    Ma specyficzny kształt bo jest tam od razu DPF

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    56

    Domyślnie

    Z racji że wczoraj było trochę czasu, przerobiłem dolot powietrza. Efekt...bardzo zaskakujący. Jak sam Cinek zauważył, moja Alfa przed programem miała bardzo słabą góre, 3800 i koniec. Po programie była różnica bo do 4000 ciągła i to dobrze ale już 4100 i padała i to strasznie. Po przerobieniu dolotu, moje wrażenie szybciej i chętniej wkręca się na obroty. A góra, jest świetna 4500 i idzie. Nigdy wcześniej nawet nie zbliżyłem się do czerwonego pola bo nie miało to sensu. Teraz jest zdecydowanie dużo lepiej.
    Dolot łapie powietrze z miejsca prawego halogena. Ale boję się trochę o filtr powietrza żeby go coś nie uszkodziło więc będę musiał znaleźć jakiś pewnie siatex tuningowy i wyciąć oczko które będzie chroniło przed wpadaniem niepożądanych przedmiotów do środka
    Co o tym myślicie?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2014-02-27 10.31.31.jpg
Wyświetleń:	289
Rozmiar:	87.9 KB
ID:	122719  

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    No w takim przypadku, to "siatex" obowiązkowy, bo nałapiesz syfu w mig

  8. #38
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    bier rajtex babowy - wyłapie wiyncy








  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159 SW
    Postów
    56

    Domyślnie

    Bocian, Ciebie to jednak warto mieć po swojej stronie

  10. #40
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    bier rajtex babowy - wyłapie wiyncy
    ale będzie się cołki czos łobrywoł.

Podobne wątki

  1. Alfa Romeo 156 SW - jaki silnik 1.9 JTDM vs 2.4 JTDM?
    Utworzone przez kamil.lignar w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 05-08-2015, 14:19
  2. [159] [1.9 JTDM 150 2009] - Poszukuję skrzyni biegów w dobrym stanie
    Utworzone przez Mawik w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-01-2015, 14:41
  3. [159] Silnik 1.9 JTDM (120km) czy 2.0 JTDM (136km) - za i przeciw?
    Utworzone przez Waldi w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 05-06-2012, 21:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory