Strona 15 z 42 PierwszyPierwszy ... 5678910111213141516171819202122232425 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 418

Temat: Świece żarowe i centralka świec - pre-heating glow plugs / unit not available

  1. #141
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Scorpio Zobacz post

    marti&@sdero
    mi mechanik również powiedział, że to przez olej w skrzyni. No i u mnie faktycznie...po przejechaniu kilkuset metrów chrobotanie ZNIKA. Z parkingu do pierwszych świateł mam 300 metrów. Przy obecnych temp. jak się zatrzymam na tych światłach to już nic nie chrobocze. Czy takie zachowanie również wskazuje na to łożysko? I przy okazji...jaka jest cena tego elementu?

    Więc to raczej nie jest to.
    Cóż, ja tego nie słyszę
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #142
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    POZnan*
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8v 120km, Focus mk2 1.6 tdci 90km
    Postów
    101

    Domyślnie

    xD Tez chcialbym tego nie slyszec...
    A ten...jesli bylo by to lozysko to halasowalo by caly czas?

    Ostatnie pytanie to juz na ten temat w tym...temacie:p Nie chce robic offtopu xd

  3. #143
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Tak, na zimnym i na ciepłym.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #144
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    [QUOTE=soso;1359610][QUOTE=Czarny_28;1359593]to Cie skasowali troche.Ja z a wymiane mostka zaplacilem z robocizna 120 zl.Wczesniej kupilem jeszcze nowy regulator -ok.50 zl.Fakt faktem, ze robilem 2 razy mostek bo mi padl i 2x 120 zl czyli 240(z robocizna)+50 zl to i tak jest 290 zl.Robil ci to na nowych czesciach czy z uzywki??
    Na nowych oczywiści. Mówił, że te 170 zł za robocizne to zdjecie rozpórki, filtra paliwa itp. żeby się dostać do alternatora - narzekał, że tyle rozbierania. I osłony pod silnikiem - zardzewiałe śruby. Ogólnie koleś jest dobry, tylko że drogi. To ja wiedziałem zostawiając mu samochód.
    ale jest roboty faktycznie na 15 minut.Oslony nie trzeba sciagac tylko filtr paliwa odkrecic ale to jest jedna srubka chyba i 3 minuty roboty.Sciagasz oslone silnika(ta nakladke ozdobna), odkrecasz filtr paliwa,zrzucasz pasek przez poluzowanie napinacza,wykrecasz 2 czy 3 sruby altka i wyciagasz go gora.Tyle roboty, ze ho ho.Przy mnie gosc to zrobil w 10 minut chyba.Znowu nie ma co plakac.Wazne, ze jest juz OK

  5. #145
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16v
    Postów
    88

    Domyślnie

    Cytat Napisał soso Zobacz post
    Dzisiaj po 5 godzinach roboty czlowieka, który robi tylko alternatory i rozruszniki(wszystkim ASO w okolicy od mercedesa po peugeota) moja bejbi wróciła do żywych. Jak tylko aku sie podładował komunikat o świecach już się nie pojawił. Rano miałem ładowanie 10.77 V i z minuty na minute spadało. Czarny miałeś racje, ż to altek.
    Wymieniony mostek 125 zł, łożysko 25 zł i robocizna 170=320 zł. Tak więc kolejny raz potwierdzilo się, że spadki napięcia w naszych Alfach mogą powodować różne komunikaty, nie zwiazane z daną awarią.
    Jednak to nie spadki napięcia. Dzisiaj rano znowu kontrolka się pojawiła. Ale zamotałem

  6. #146
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    POZnan*
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8v 120km, Focus mk2 1.6 tdci 90km
    Postów
    101

    Domyślnie

    @sdero & marti
    uffff...kamień z serca spadł...co nie oznacza, że to nie jest u mnie coś innego równie poważnego...ale pozostawmy już to w tym temacie;p

    Odnośnie świec
    U mnie komunikat nie pojawia się na pewno z powodu spadków napięć. Altek pięknie ładuje obojętnie co i ile bym w nim nie uruchomił. Aku również jest w...może nie bardzo dobrym stanie, ale w dobrym na pewno.

    criss
    niestety nie mam jak podłączyć autko pod komputer by odczytać kod;( Jutro postaram się sprawdzić te przewody moim super miernikiem za 15zł z biedry ^^ Chociaż czarno to widzę przy tak zaawansowanym sprzęcie elektronicznym jaki posiadam^^


    Pozdrawiam


    P.S- znów offtop, ale tutaj może być xd Dzisiaj miałem przyjemność(trudno to tak w sumie nazwać) przetestować u mnie ESP...czy tam VDC. Trochę tyłkiem rzuciło, ale bez większych problemów ustabilizowałem samochód...i żyje jeszcze^^ (aczkolwiek myślałem, że ESP działa znacznie lepiej i uniemożliwi autu wejście w nadsterowność)

  7. #147
    Użytkownik Znawca Avatar Pucek-159
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Białobrzegi/WBR
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    1,320

    Domyślnie

    Cytat Napisał Scorpio Zobacz post
    Odnośnie świec
    U mnie komunikat nie pojawia się na pewno z powodu spadków napięć. Altek pięknie ładuje obojętnie co i ile bym w nim nie uruchomił. Aku również jest w...może nie bardzo dobrym stanie, ale w dobrym na pewno.
    Zawsze może Ci gubić prąd na wiązce elektrycznej odpowiedzialnej za świece , tak jak u mnie .
    Pozdr.

  8. #148
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    POZnan*
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8v 120km, Focus mk2 1.6 tdci 90km
    Postów
    101

    Domyślnie

    A jak to sprawdzić? Jest jakiś "domowy" sposób by zbadać ten temat?

    Pozdrawiam

  9. #149
    Użytkownik Znawca Avatar Pucek-159
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Białobrzegi/WBR
    Auto
    Giulietta QV
    Postów
    1,320

    Domyślnie

    Domowy niezbyt (mogę się mylić ) , najlepiej podjedź do jakiegoś elektromechanika i Ci temat powinien ogarnąć
    Pozdr.

  10. #150
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Kąty Wrocławskie.
    Auto
    159,1,9Jtdm 200KM, Giulia 2018 - 280KM, Stelvio 2021- 280KM
    Postów
    1,571

    Domyślnie

    Jak nie masz świecy na zapasie, to wykręć jedną z głowicy, tą część z gwintem pewnie połącz z masą i po kolei sprawdż, czy każdy przewód prądowy w porównywalnym czasie rozgrzewa świecę.

Podobne wątki

  1. [159] Nie odpala mruga kontrolka i pokazuje blad "pre heating glow plugs not available"
    Utworzone przez Mirinda41 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-01-2016, 11:24
  2. [159] Pre heating plugs are not available
    Utworzone przez Maciek_m83 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 01-07-2015, 17:52
  3. [159] pre heating glow plugs not available
    Utworzone przez GruBaDuPa w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 29-09-2014, 18:35
  4. [159] JTDm pre heating glow plugs not available błąd krytyczny/ wartość krytyczna wg FES
    Utworzone przez loco145 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-04-2014, 20:41
  5. [159] Jeden reflektor sam gaśnie. Zapala się 'Pre Heating Glow Plugs not available'
    Utworzone przez LukasL w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-05-2012, 08:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory