Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
No tak, na trasie leci pieknie- wyprzedzanie to chwila moment i zapominasz o temacie. Na autostradzie przyspieszenie od 150km/h tez wyglada fajnie.
Ale dieslem sie nie poscigasz spod swiatel...
Kazdy mysli, ze jak 200 koni to do setki leci w 6 sekund- a tu doopa i trzeba sie glupio tlumaczyc![]()
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Nie narzekam- mowie tylko ze masa i stosunkowo niski zakres obrotow zabijaja osiagi do pierwszej setkiPotem jest odjazd
Auto sprawia wiele radosci.
Jesli ktos mysli, ze kupujac Alfe 2.4 bedzie mistrzem prostej to moze sie pomylic- tyle.
Ostatnio edytowane przez AirAjti ; 27-02-2014 o 09:43
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
no i 2.4 jak na diesla ładnie chodzi. Dźwięk na pewno lepszy niż 1.9
Bo mniej pali. Jest jakiś inny powód zakupu diesla?
No, może być jeszcze dostęp do lewego paliwa.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
ale się burza zrobiła, a ja mam i diesla i i LPG i obydwa dają radę, świadomie wybrałem, ale też świadom jestem ich niedostatków/zwłaszcza diesla/ A Maserati będzie w gazie, tylko jeszcze kilka dukatów odłożęTen silnik 3.2 w Brerze, o której jest temat, otrzyma drugie życie/w kwestii zbywalności/, kiedy pojawią się dedykowane instalacje LPG, nie trzeba być w tym miejscu Nostradamusem!
ale już są instalacje LPG które funkcjonują przy bezpośrednim wtrysku. Ich koszt to około 7 tys zł. Trzeba na prawdę robić sporo km żeby to się zwróciło ponieważ te instalacje korzystają jednocześnie z BP jak i LPG w celu chłodzenia wtrysków BP.