Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 78

Temat: Klekoczące zawory 2.0 TB

  1. #61
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Oktan
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Gtv TS 2.0 r'96
    Postów
    204

    Domyślnie

    Sondę wymień. U mnie zepsuta sonda dawała spalanie średnio 6l wyższe niż katalogowe i zbyt bogata mieszankę.

    Wysłane z HTC One

  2. #62
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    alfa Gtv 2.0 TB
    Postów
    66

    Domyślnie

    Ok to zamowie . co do zaworow odwiedzalem salon alfy i powiedziano ze chodzi tak jak trzeba silnik jesli chodzi o dzwiek . wiadro z gwozdzmi jak to ujeto.
    O dalsEj przygodzie z moca bd pisal na bierzaco moze cos komus pomoge przez to .
    Chwilowo mysle jak ominac elektrozawor nad turbo gdyby okazalo sie ze kat i podcisnienoa sa juz dobre .

  3. #63
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Futrzak
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Wojkowice
    Auto
    GTV 2.0 V6 TURBO oraz VW Passat 2.8 V6 30V 4motion
    Postów
    110

    Domyślnie

    U mnie brak mocy wynikał z następujących przyczym:
    - czujnik stukowy na kablach
    -nowe kable
    -dziurawy wąż między kolektorem a serwem hamulca
    - nie żywa sonda lambda

    Po wymianie tych elementów auto jedzie jak powinno. Może coś Ci to rozjaśni.

  4. #64
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    alfa Gtv 2.0 TB
    Postów
    66

    Domyślnie

    Ooo ztym server zobacze bo mam twarde hamulce i to moze tez byc to

  5. #65
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    alfa Gtv 2.0 TB
    Postów
    66

    Domyślnie

    ok wymienilem sonde , wymienilem wszystko od podcisnienia zalozylem zegar od turbo , wycielem katalizator i proba bije 0.8 bar max w peak
    wjazd na kanal odpinam przewod podcisnienia od overbosta do westgate proba bije 1,6
    problem taki ze jak za dlugo ciagne to chyba standartowy Dump valve sie zacina i potem nie laduje wiecej jak 0.6 odpiecie dumpa i zgaszenie silnika powraca do tego co bylo wczesniej czyli do 1,6 wiec chyba musze zamowic pozadny blow off i ustawic na 1,5

    - - - Updated - - -

    dodaam ze jak bije na 0.6 jak sie zatnie to szarpie autem i przy mocnym butowaniu asz slychac gwizd z pod maski jak puszcze noge z gazu wiec definitywnie zawor DV

  6. #66
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Nie dysponuję dokładnymi danymi lecz wydaje mi się, iż ciśnienie doładowania w tym silniku jest max koło 0,9 bara.
    Jeżeli dobrze mi się wydaje to za chwilę z tego silnika zostanie kupa złomu. Proponuje podpiąć wężyk podciśnienia na swoje miejsce i zająć się czymś o czym kolega ma jakiekolwiek pojęcie.
    Zawór upustowy ma inną funkcję niż sugerowana.
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  7. #67
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    alfa Gtv 2.0 TB
    Postów
    66

    Domyślnie

    0,9 jest przy normalnej a 1,2 z overboostem wnormalnej tylko ze umnie ten overboost jest zaciety niby slychac po podlaczeniu na sucho ze cyka ale nie pusza wiecej jak 0,9. I wczesniej smierdzialo nie przepalonym paliwem teraz jesc bez tego zapachu. Mysle tylko odczego by pasowal ten zawor pierburga by wspolgral z moja gtv bo wina lezy pojego stronie

  8. #68
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał schewa Zobacz post
    Mysle tylko odczego by pasowal ten zawor pierburga by wspolgral z moja gtv bo wina lezy pojego stronie
    pierburg nr 7.21071.50.0
    Ok 120 zł
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #69
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    alfa Gtv 2.0 TB
    Postów
    66

    Domyślnie

    zamiast niego mam juz mbc i ustawilem ze jest w peak na 1,1 max a trzyma stale 0.8 okolo

  10. #70
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    alfa Gtv 2.0 TB
    Postów
    66

    Domyślnie

    tak zapytam czasem peak skoczy do 1.2 i utrzymuje stale 0.9 - 1 bar mam mbc z kulka i sprezynka oraz w domu 2. iglicowy i zastanawiam sie nad zamiana

Podobne wątki

  1. Większe zawory do 3.0 12v
    Utworzone przez marcin88 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-10-2012, 20:08
  2. klekocza zawory
    Utworzone przez odison w dziale 147
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 30-06-2012, 00:14
  3. Klekoczące zawory 2.0ts
    Utworzone przez sławek_alfa156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 08-10-2011, 11:56
  4. zawory od 1,6 do 2,0
    Utworzone przez Niko123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 20:55
  5. Zawory w AR 146 2.0 Ti 16V
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-07-2007, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory