Przed Julką miałem Fiata Bravo II z silnikiem 1.4 T-Jet 120 KM. Tak jak Fan napisał wszystkie te siliniki mają około 140 KM. Mojego hamowałem dwukrotnie na hamowni podwoziowej. Raz wyszło 138,6 KM i 231,4 Nm, a drugim razem, po upływie roku 140,7 i 230,6 Nm.

Co ciekawsze i ważniejsze od większej ilości KM jest to, że dużo wyższy jest moment obrotowy, który według danych technicznych producenta powinien wynosić maksymalnie 206 Nm.
Jesli jednak miałbym odpowiedzieć na pytanie jaki silnik 120, czy 170 KM to zdecydowanie mówię 170. Ten silnik jest zdecydowanie oszczędniejszy niż 120. Przynajmniej porównując moje spalanie w Fiacie i Alfie, to Julka pali o 0,7-0,8 l na sto kilometrów mniej.
Dla zaspokojenia ciekawości Julką też pojadę na tą samoą hamownie, jak temperatura wzrośnie do około 14-15 stopni, aby wyniki były porównywalne.