powinno sie samo ustawic prawidlowo
powinno sie samo ustawic prawidlowo
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
A to ciekawe... Pewnie zimno/ciepło przestawiam korbą pod maską...
Ale Rozrabia
156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
Blue cosmo
I owszem tyle że nie korbą a przesłona kierującą powietrze, bo nagrzewnica nie ma żadnego zaworu - ciecz krąży przez nią non stop. Widzisz gdzieś tu zawór:
http://img20.allegroimg.pl/photos/or.../82/3963588228
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
To może zamiast się przekomarzać powiedział byś jak to ogarnąłeś że jest ok? Było by milej, prościej :]
Nie wiem czy w dieslu jest tak jak w TS ale miałem spalony sam silniczek co steruje układem zimno/ciepło
http://allegro.pl/silniczek-regulacj...026043435.html
Tutaj masz poglądową aukcję gdzie takie ustrojstwo jest sprzedawane. W środku m.in. jest malutki silniczek, który się spalił.
Maciek-156
Dla Ciebie będzie to urządzenie sterujące przesłoną kierującą powietrze a dla mnie bedzie to zawwór nagrzewnicy.
Fachowej nazwy niestety nie znam.
Mea Culpa...
Ale Rozrabia
156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
Blue cosmo
Dziękuję za wyjaśnienie niejasności
:]
Silniczek krokowy steruje klapa ciepłe/zimne powietrze, które przepływa (badź nie) przez nagrzewnicę - często najzwyczajniej się wypina
Zawór natomiast który występuje u innych producentów steruje przepływem cieczy chłodzącej - we współczesnych alfach to rozwiązanie nie jest stosowane
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Panowie ja też mam problem. Nie włącza się ani sprężarka klimy, ani wentylator. Rozgrzałem samochód do 90°C i też się wentylator nie załączył. Żaden.
Czy te usterki są jakoś powiązane (wspólny przekaźnik?). Żaden nie klika po włączeniu klimy. Bezpieczniki nie są spalone. Ani te duże pod maską, ani te małe w środku.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
słychać alfę jak rdzewieje.
A czynnik masz w układzie klimatyzacji. Przy 90C nie załączy ci się wiatrak bo w JTD załącza się przy 92C - oczywiście na podpiętym kompie a nie wskaźniku kabinowym. Odepnij wtyczkę od czujnika temperatury na pracujacym silniku to wiatraki powinny ruszyć
Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 13-03-2014 o 17:43
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)