Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 114

Temat: 200hp 2.0JTS

  1. #31
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Fajne jest to, że nie ryje przodem
    Słyszę taki tekst często, z tym że zazwyczaj od ludzi którzy Busso nie zrobili 100 kilometrów, ja walnąłem nią 56 tysięcy, nigdy przód mi nie rył (spytaj się Pawła jak Wojtek jeździ), kilkakrotnie samochód zamiatał po zakręcie tyłem, ale przy wysokich prędkościach (miałem standardowe zawieszenie SportPack i było grubo ponad 170). W tej chwili mam 1.9 JTD (28 tysięcy za mną) czyli masa coś pomiędzy 1.8, a 2.0. Zawias na B6 i standardowe sprężyny, czyli wysoki środek ciężkości, który powoduje że auto prowadzi się nieco gorzej niż Busso, przy podobnych prędkościach zamiata tyłem.

    Najbardziej opłacalna rzecz w wypadku modzenia 2.0 JTSa to przekładka na 3.0, bo ile w tym gównie nie pogrzebiesz i tak będzie kicha, nawet jeżeli wyciągniesz te 200 kuni to zdrowe Busso 2.5 cię objedzie bez specjalnego wysiłku, a im dłużej będziesz się gonił tym twój JTS będzie puchł w oczach
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 13-03-2014 o 13:32

  2. #32
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał michalkolat Zobacz post
    A podciągnięcie samego dolotu i wydechu + strojenie?
    Czyli co Ty chcesz w końcu uzyskać? 15-20 KM? Deklarujesz, że temat jest poważny a coś czuję, że oprócz kolejnego bicia piany nic z tego nie wyjdzie.

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Być może autor się naczytał ze na wydechu i dolocie w Busso można ugrać sporo, niestety JTS to nie to samo i jak mu by przyrosło po tych 2 elementach 15 koni to byłby ogromny sukces

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał michalkolat Zobacz post

    A podciągnięcie samego dolotu i wydechu + strojenie?
    Lepiej się tym zainteresuj. Dla Twoich "potrzeb" jak znalazł.



    Allegro - cena 2 900 pln
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	4036301992.jpg
Wyświetleń:	341
Rozmiar:	54.5 KB
ID:	124355  

  5. #35
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michalkolat
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Jaworzno/Katowice
    Auto
    156 2.0JTS
    Postów
    128

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Lepiej się tym zainteresuj. Dla Twoich "potrzeb" jak znalazł.



    Allegro - cena 2 900 pln

    Gdyby nie fakt, że po strzale silnik wyleci w powietrze, to owszem - to nadaje się najlepiej.
    Właśnie liczyłem na to, że będzie tak jak w busso, niestety mocno potknąłem się o rzeczywistość...

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Arek
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    155 155 155
    Postów
    343

    Domyślnie

    Nie rozumiem polityki forum. Człowiek chce 200 koni z JTS i pyta o rady JAK TO ZROBIĆ, a oni mu proponują swap na v6.
    Gdyby spytał jak zrobić swap odpowiedź by była że lepiej kupić v6 bo pchanie się w swapa to duże koszty itp.

    Myśle że na początek dolot i wydech można by zrobić. Później wałki i strojenie i przyrost będzie. Nie wiem jaki bo mistrzem nie jestem, ale myśle że można się pobawić

  7. #37
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Arkosky Zobacz post
    Nie rozumiem polityki forum. Człowiek chce 200 koni z JTS i pyta o rady JAK TO ZROBIĆ, a oni mu proponują swap na v6.
    Gdyby spytał jak zrobić swap odpowiedź by była że lepiej kupić v6 bo pchanie się w swapa to duże koszty itp.

    Myśle że na początek dolot i wydech można by zrobić. Później wałki i strojenie i przyrost będzie. Nie wiem jaki bo mistrzem nie jestem, ale myśle że można się pobawić
    Skoro sam twierdzisz, że mistrzem nie jesteś to nie krytykuj innych, którzy być może coś wiedzą i coś widzieli. Chcesz pomóc to pisz konkrety.
    Zaproponowałem profesjonalne i poważne podejście do tematu w jednym z lepszych miejsc zajmujących się silnikami i co? Bez odzewu. W zasadzie można się było tego spodziewać, ale nie chciałem od początku pisać, że pewnie na mrzonkach się skończy.

    Inna sprawa, że ingerencja w dolot przy silnikach z bezpośrednim wtryskiem nie spowoduje cudów. Straciłem już rachubę ile razy pojawiały się na forum podobne pomysły i jak do tej pory tylko 3-5 osób pokazały, że potrafią poza pisaniem stworzyć konkretne rzeczy (TS z Turbo, 145 z silnikiem od Delty Turbo, 156 V6 Grześkka i kilka innych, których nie pamiętam).

  8. #38
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar michalkolat
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Jaworzno/Katowice
    Auto
    156 2.0JTS
    Postów
    128

    Domyślnie

    Temat zszedł z 200hp. Obecnie poruszamy temat ścignięcia Ibizy.
    Poza tym jaki jest sens zakładania tematu, do którego nie mam zamiaru się brać?

  9. #39
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Sopot
    Auto
    Alfa 156 2.0 Turbo
    Postów
    180

    Domyślnie

    Cytat Napisał michalkolat Zobacz post
    Temat zszedł z 200hp. Obecnie poruszamy temat ścignięcia Ibizy.
    Poza tym jaki jest sens zakładania tematu, do którego nie mam zamiaru się brać?
    no wlaśnie problem polega na tym, że nie ma sensu zakładania takiego tematu bo powód z jakiego chcesz to zrobić jest co najmniej niedorzeczny.
    Po za tym zeby to bylo dobrze zrobione tak jak chcesz to koszta przerosna kilku krotnie wartość twojego samochodu.

    do tego co ci kolega napisał dolicz jescze kilka rzeczy ktore trzeba by bylo zrobic żeby to dobrze zagrało;
    - zeby wydech i dolot mial sens to trzeba zrobic porting glowicy zeby byl odpowiedni przeplyw powietrza - 2000-3000zł
    - walki Colombo&Barniani medium road - 4000zł
    - tloki doprezajace wossnera - 2500zł + mocne sruby korbowodow, albo kute korby - 1500zł
    - nowy rozrzad i uszczelki potrzebne do zlozenia silnika, spessoracing itp (nie chcemi sie liczyc) ok 3000zł
    - silnik n/a buduje moc obrotami wiec trzeba by bylo przerobic glowice na mechanike zeby zakrecic do 9000 obr/min - kilka tys
    - wtryski swiece - 1000zł
    - zamiast robic remap oryginalnego sterownika wstawiłbym SA np emu - ok 2000zł + strojenie ok 1500zł
    - tak jak kolega pisał to lekkie kolo fidanzy ok 1000zł + sprzeglo ok 2000 tys
    - do tego zaraz sie okaze, że bedziesz potrzebował mocnych połosi ok 1500zł i swieżej skrzyni ze szpera ok 3000zł
    - nad tematem zawieszenia nie bede sie rozpisywal bo na pewno wiesz ze bedziesz potrzebowal jakies sportowe amorki i sprezyny i troche poliuretany zeby tak samochodem nie zucało podczas zapier***nia
    - no i jeszcze dochodzi kwestia hamowania takim potworem, ale to tez na pewno wiesz
    - samochód będzie się przegrzewał, więc będziesz musiał wstawić jakieś konkretne chłodnice wody(fajne grube chlodnice aluminiowe mozna kupic w uk) i oliwy(mocal) i wentylatorek(spal)
    - dobra opona zeby byla trakcja ok 3000zł
    - jakieś wskażniki zeby kontrolowac prace silnika od 800zł - kilku tys
    - dobry olej co 5tys km - millers CFS NT 10W60 300zł + filtr

    no i oczywiscie ktoś to musi poskladać(kilka tys) i porobic szlify(kilka tys) i silnie wierzyc, że sie nie rozpadnie po 100 km zeby wogóle sie tego podjąć.

    takze kazdy kto ci doradza, zebys zmienil auto albo silnik ma racje i radze ich dobrze sluchac.

    pozdro


    Cytat Napisał wheelerwasp02 Zobacz post
    Dolot okolice 1500-2000 (choć można z tego coś urwać tańszymi gratami lub tańszą robocizną ale pytanie czy efekt będzie ten sam niewiadomo)
    Wydech zależy jak daleko będzie dłubnięte od 3000 za wydech bez kolektora po 4000 z kolektorem.. (ceny zależne od wykonawcy)
    Remap (strojenie TSa) 1500-2500.. ciężko znaleźć chętnego do strojenia tej jednostki bo przyrosty bez wałków zmienionych są słabe..

    Warto pomyśleć przy tych zmianach o lżejszym kole zamachowym dobrze podziała na szybsze rozpędzanie fury..

    Ogółem sztuka dla sztuki.. jeśli auto ma mieć w Twoich rękach dożywocie to się baw ale jak zamierasz je sprzedać to licz się z tym że nikt Ci tego wkładu nie zwróci..
    Ostatnio edytowane przez kivi84 ; 13-03-2014 o 20:11

  10. #40
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Fajne jest to, że nie ryje przodem
    Na to jest metoda. Tylny stab z gta i aku do bagaja.

Podobne wątki

  1. 1.8TS czy 2.0JTS w GT
    Utworzone przez zielu1991 w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-11-2014, 11:47
  2. Witam 156 2.0JTS
    Utworzone przez magikJTS w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-02-2014, 00:13
  3. 2.0JTS Przerywa
    Utworzone przez czester1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 16-11-2010, 23:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory