nie no z tą v-ką to bym nie przeszadzał pracują inaczej,ale chodzi bajerancko jak by to była benzynka R5 a nie gruźlik
Witam,
silnik 2.4 JTD CF3 140 KM,
wykonałem próbę przelewową w czasie 5 minut (gorący silnik) i otrzymałem poniższe wyniki, proszę o interpretację:
1 cyl. - 28 ml
2 cyl. - 35 ml
3 cyl. - 46 ml
4 cyl. - 32 ml
5 cyl. - 35 ml
Objaw, to dłuższe uruchamianie gorącego silnika.
Witam.
U mnie w cf3 140km po 5min na rozgrzanym silniku wyszło tak:
od lewej
1 -39ml
2 -26ml
3 -24ml
4 -30ml
5 -35ml
jaka diagnoza? 1,4,5 leją?
mam też taki objaw jak kolega wyzej na rozgrzanym dluzej trzeba krecic zeby odpalic
Wymieniłem ten 3-ci wtryskiwacz, który wyszedł z mojej próby, że za dużo przelewa.
Po wymianie stwierdziłem, że przy przyspieszaniu znacznie mniej dymka puszcza z wydechu i chyba delikatnie spalanie spadło, wg komputera jakieś 0,2-0,3.
Natomiast co do odpalania na gorącym jakichś większych zmian nie zauważyłem, dlatego powoli skłaniam się do wymiany czujnika wału, chociaż żadnych błędów z niego w ECU nie ma, ale to raczej standard.
wydaje mi sie, ze u mnie jest za duza roznica miedzy 1,4,5 a 2 i 3
chyba najlepszym wyjsciem bedzie oddac do regeneracji wszystkie?
czy w naszym przypadku wtrysk który podaje wiecej paliwa na przelew oznacza uszkodzoną końcówkę,rozpylacz?
w moim przypadku po 3 min jeden wtrysk oddaje 50 ml przy czym reszta góra 25.
silnik chodzi idealnie, tylko problem wystepuje przy odpalaniu goracego silnika. trzeba długo krecic.