witam mam pytanko po czym poznac ze mam 2.0 a nie np 1.8 patrząc po silniku j jego elementach???
witam mam pytanko po czym poznac ze mam 2.0 a nie np 1.8 patrząc po silniku j jego elementach???
Fizycznie 2,0 jest największy i dodatkowo jednostka 2 litrowa wyposażona jest w dwa przeciwbieżne wałki równoważące napędzane dodatkowymi paskami
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Możesz też wpisać VIN auta tutaj :Napisał mlesiakowski
http://www.spangerum.com:7080/navi?C...D=1&GUI_LANG=6
dodatkowym paskiemNapisał Maciek-156
po nr vin nadwozia dowie się z jakim silnikiem auto opuściło fabrykęNapisał taif
a jak była przekładka :?:
- 1.8 oraz 2.0 maja zawór dwu-komorowy, taki charakterystyczny.
- potem tylko podłączenie do komputera diagnostycznego i zobaczenie jakie daje kody ISO.
- ale to też nie da 100 % pewności bo można zmienić ECU.
- chyba nie ma sposobu na naszych mechaników oraz przy obecnym dostępie do aut z anglii.
Tak to miałem na myśli z rozpędu ta liczba mnogaNapisał obserwator737
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)