Każdy uszkodzony kielich/krzyżak drga przy innej prędkości, zależy od wybicia.
W pierwszym miałem 20-40 (po wjechaniu w dziurę 20-120), drugim, 30-50, w trzecim 40-70.
Każdy uszkodzony kielich/krzyżak drga przy innej prędkości, zależy od wybicia.
W pierwszym miałem 20-40 (po wjechaniu w dziurę 20-120), drugim, 30-50, w trzecim 40-70.
Ostatnio edytowane przez semri ; 19-03-2014 o 21:19
Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie
Nie ma bagnetu w tym modelu.
Macus,,zanim zaczniesz grzebać w dwumasie, kielichach i krżyżakach sprawdź najpierw poduszki silnika (3szt) ...to najtańsza opcjaJeśli przy głębokim skręcie w lewo i konkretnym depnięciu na pedał gazu usłyszysz jakiś hałas od strony pasażera, to na 100% poduszki. Jesli zaciągniesz ręczny i spróbujesz ruszyć z otwartą maską i zobaczysz, że silnik się unosi z 3-5 cm to również poduszki.
Kielichy możesz sprawdzić organoleptycznieRozbierasz, czyścisz ze smaru i widać czy są uszkodzenia.
Ps.. bardzo mnie ciekawi co oznacza termin 'regeneracja półosi krótkiej i długiej' ? Masz na myśli kielichy? W jaki sposób można je zregenerować? Kielich jest ścierany wewnątrz przez krzyżak, robią się nierówności, zagłębienia itp. Ja akuratnie jestem budowlańcem i nie mam wiedzy w tym temacie, ale trudno mi sobie wyobrazić że ktoś czymś wypełnia ubytki, szlifuje itd i że to później wytrzymuje kopytko 175KM![]()
Ostatnio edytowane przez FrankyFurbo ; 19-03-2014 o 22:16