Witam Wszystkich serdecznie.
Dzisiaj byłem u mechaników w Krakowie na ul. Saskiej 4 (maja dużo pozytywnych opinii, dlatego do nich pojechałem) Wymieniali cały rozrząd z pompą i wariatorem oraz wyczyścili przepustnicę.
Po powrocie do domu odsłuchałem sobie silniczek i zamieściłem nagranie tutaj :
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=jd_379iABsk
Albo jestem przewrażliwiony, albo za dużo nasłuchałem się mojego walniętego wariatora, ale wydaje mi się jakby dalej klekotał.
Czy ktoś z szanownych forumowiczów, mógłby poświęcić 30 sekund i oglądnąć filmik?
Po całej wymianie dalej falują obroty, trochę mniej, ale na filmiku słychać jak falują.
Nie zrobiłem jeszcze adaptacji parametrów po czyszczeniu przepustnicy, zrobię to dziś wieczorem i sprawdzę czy dalej obroty falują.
Na rozgrzanym silniku po zaparkowaniu obroty utrzymywały się na poziomie 1500 obrotów, jaka może być tego przyczyna?
Czekam na Wasze odpowiedzi :-)
Pozdrawiam serdecznie.