U mnie zardzewiały tarcze (przebieg 50 tys. km) i musiałem je wymienić.
U mnie zardzewiały tarcze (przebieg 50 tys. km) i musiałem je wymienić.
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
U mnie to byla wina klockow...moze czas na wymiane bo czyszczenie w aso na krotko pomoze.
Ja mialem patent ze podczas mycia auta plukalem cisnieniowka rowniez dobrze hamulce i w srodku za felga...widac jest jak czarny pyl z klockow sie wyplukuje i potem jest cisza
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm
2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)
Od ostatnich wakacji gdy Julka przewozila cala rodzinke z bagazami popiskuje tylnia polka...prawdopodobnie cos sie wykrzywilo czy poluzowalo...wiele razy byla sciagana, zakladana i poddawana wiekszym obciazeniom![]()
mial juz ktos z tym do czynienia?
Praktycznie nie jezdze na tyle wiec trudno mi dokladnie zbadac temat.. jeszcze nie jest tak tragicznie ale wydaje mi sie ze jesli ktos siedzi i opiera sie o tylne lewe siedzenie problemu nie ma. Bede musial przejechac sie na tyle![]()
Ostatnio edytowane przez Jabolek ; 15-04-2014 o 04:05
2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm
2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)
Daj jej chwile, to pierdzenie nie wiedzieć czemu czasami się pojawia, ale później znika.
Poza tym do zdejmowania tapicerki nie bierz się z metalowymi narzędziami bo ją pouszkadzasz i porobisz sobie skazy. Wrzuć w google hasło "ściągacze do tapicerek" i wybierz coś z tego, ok 30 zł kosztuje najtańszy zestaw.
uszczelki 2 razy w roku robie silikonem w sprayu od srodka i na zwenatrz gumy, zobacze jak mowisz elementy polki tez wyczyszcze a jak nie da rady to sciagne ja hahaa mi wydaja sie ze tak jak by sie wygiela i ocieraja gdzies plastiki...
2010 Giulietta 1.4 TB progression + dodatki + SAVALI tuning 144KM / 257Nm
2014 Giulietta 2.0 JTDM 175KM TCT Exlusive + (sportiva QV, premium, pakiet wlokna weglowego, dodatkowe spoilery)
U mojego taty na razie nie ma problemów, przebieg 5000 kmzawieszenie pracuje ciszej niż w Audi A3 z podobnym przebiegiem
Te wasze awarie to pierdoly w zdecydowanej większości a biorac pod uwagę początek tego tematu dalo się odczuc u pierwszych uzytkownikow strach , ze auto jak przejedzie 30 tys i się nie rozleci to będzie cud (po części znam to uczucie bo podobne wrazenie miałem na początku użytkowania AGP)
Ja mam jednak pytanie o modul Multiair , czasami da się przeczytać w niektórych postach o wymianach tego modulu , wiadomo co jest nie tak z tym modulem ? czy to była przypadlosc pierwszych modeli i pierwszych serii tych silnikow czy jest to norma i trzeba się spodziewać awarii wcześniej czy później ?
nigdzie w internecie nie mogę znaleźć czegos na temat tych problemów. Zastanawia mnie czy Fiat cos zmienil w kwestii tych modulow.
ojj to chyba słabo szukasz, na tym forum było juz co najmniej ze 4 razy napisane do którego okresu produkcji zdarzały się awarie. Na zagranicznych forach zresztą też o tym było . Poźniej poprawiono moduł i problem wyeliminowano