Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 2345678910111213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 152

Temat: Silnik nie chce odpalić po ostrej jeździe V6

  1. #101
    Guto
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Masa625 Zobacz post
    marcin bo jest tak , ze jedni ( nie wszyscy) uważaja sie za

    a) UBER ALFISTI bo maja Fał sześć i smieja sie z dizli i innych silników.
    b) a z kolei Ci co to maja te inne silniki śmieja sie z UBER alfistów zasilanych gazem bo im słoma z butów wystaje a sie nosza wysoko: (nie wszyscy). ci co maja V624v w benzynie raczej siedzą sobie cicho i sie nei panosza jak gaziarze.
    c). Jest tez nowy nurt wsród UBER alfisti- liczba zaworów. JEst sie bardziej UBER alfisti jak sie jezdzi kartonem z V6 12v niż ten co jeżdzi "fiatem z V624v" . A
    d) 159 i brera to już wogóle śmiech bo przecież tam sa silniki opla
    f) mito i julka to już muminy i sa beee

    A przeciez w gruncie rzeczy łączy nas wszystkich to , że śmigamy szrotami za kilka tys pln i montujemy w nich uzywane części lub maxgeary itp wiec nie ma sie co wzniecać i uświadomić sobie to , że każde auto tu obecne predzej czy pózniej wyciągnie kopyta i ni ejest to wina oleju tylko STAROŚCI.

    I żeby nie był ja tych podziałów nie wymysliłem. to sa moje obserwacje kilkuletnie.

    A ja się mam za zdrowo robniętego Alfisti, miałem już sporo samochodów, ale tak jak mnie kręcą alfy nie kręcił mnie żaden inny (pomimo, że oprócz alfy mam jeszcze inny, ale o tym cisza).
    Alfy (nie moja myśl) są jak piękne kobiety, które maja też swoje kaprysy. Ktoś weźmie opisy moich alf jako przechwałki, ale to jest jak narkotyk, i mam/miałem frajdę z moich alf, a starość, jak odpowiednio dbasz to możesz ja sporo odsunąć.
    Cenię każdego, niezależnie od marki, modelu kto ma ta fascynacje, bakcyla.
    Nieznoszę tylko jeżdzenia, po alfach, bo to,bo tamto, bo ergonomia, bo ....
    Pozdrowienia dla wszystkich wariatów od alf.

  2. #102
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar marian666666
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    166 2.5 V6
    Postów
    242

    Domyślnie

    Mi się w tym temacie Alfa (166) nie klojarzy z kapryśną piękną kobietą ... aaaa .. jakie to wzruszające : >

    tylko z autem, które ma problem, poważny problem mający miejsce rzadko w wielu wersjach silnika wielu firm

    założył gaz, przyśpieszył i panewka się rozleciała ... prawdziwy LOL : >

    dla mnie piękna była Lancia Kappa jak się patrzyło z przodu i z tyłu, bo z boku przeciętna ... ale Lancia Kappa pod względem właśnie wyglądu deklasował jak dla mnie wszystko ... Alfy nie Alfy itp ... bardzo podoba mi się także Thesis i nowa Delta ... są to piękne samochody i pod względem wyglądu Alfa hohoho daleko, jak dla mnie : >
    Ostatnio edytowane przez marian666666 ; 28-03-2014 o 10:48

  3. #103
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Cytat Napisał kobielczak Zobacz post
    Marcin_M - wiesz co, chciałem zalać W60 na lato, aczkolwiek, nie bardzo chcę zmieniać klasy lepkości z 5 na 10.

    Myślę, że zostanę przy 5w40 Motula
    A moze 5w50 - np valvo vr1 - full syntetyk? Uwazam ze na przy wyzszym obciazeniu 50 bedzie lepszym rozwiazaniem od 40.

  4. #104
    Guto
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    A moze 5w50 - np valvo vr1 - full syntetyk? Uwazam ze na przy wyzszym obciazeniu 50 bedzie lepszym rozwiazaniem od 40.
    Ja przez 9-lat lałem Mobil 1 5W50, zero problemów.

  5. #105
    Użytkownik Znawca Avatar viader
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa 166 FL 2,4 jtdm 20V, 159SW 1,75 TBI TI
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Jeździłem na valvo vr1 5w50 w mitsubishi, które codziennie widziało 7k rpm na obrotomierzu i byłem mega zadowolony z tej oliwy. Po zalaniu mobila 5w50 silnik chodził z wyraźnie większymi oporami i jakby go przymuliło (ale za to były mniejsze ubytki na bagnecie). Generalnie polecam produkty valvoline bo mają rewelacyjny współczynnik jakości do ceny.

  6. #106
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    166 3.0 Sportronic
    Postów
    65

    Domyślnie

    Odnośnie do któregoś z poprzednich postów(a i tak mamy juz off`a), rozbierałem silniki Saaba 2.0T i zawsze jeżdżony na Castrolu miał zalepiony smok, w misce jak w kopalni węgla. Więc Panowie(i Panie) myśl sama sie nasuwa - jeśli AR nie chce skończyć jak Saab - NIE LEJCIE CASTROLA!!

  7. #107
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Natolin
    Auto
    Alfa Romeo 166 2,5v6 24V 3.0v6 24V
    Postów
    25

    Domyślnie

    Wtam serdecznie. Moja AR odpalila i nawet jezdzi. Po odpaleniu trooche zadymilo sie z wydechu ale nic poza tym sie nie dzialo. Odpalilem go natymoleju co byl w silniku ale po rozgrzaniu zaraz go wylalem i zalalem nowym, oczywiscie filter tez wymienialem. Za jakie 500-1000km wymienie jeszcze raz na nowy. Nie probowalem narazie osiagow bo to ie o to chodzi, niech narazie troche popracuje sobie na normalnych obrotach jak sie juz wszystko rozrusza wtedy moze pojezdze troche szybciej

  8. #108
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    No i super Powodzenia i szerokiej drogi!

  9. #109
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,460

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfik16 Zobacz post
    Za jakie 500-1000km wymienie jeszcze raz na nowy. Nie probowalem narazie osiagow bo to ie o to chodzi, niech narazie troche popracuje sobie na normalnych obrotach jak sie juz wszystko rozrusza wtedy moze pojezdze troche szybciej
    Bardzo dobrze! Życzę Ci, żeby silniczek chodził bez problemów. Z czasem przyzwyczajaj go do wyższych obrotów, aż do odcięcia od czasu do czasu. Wg mnie na dłuższą metę takie traktowanie (oczywiście z głową) daje najlepsze efekty. I omijaj szerokim łukiem niesprawdzonych mechaników
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  10. #110
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bartekalfa166
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    AR 159 TI. Bianco
    Postów
    416

    Domyślnie

    Ja nie bardzo rozumiem o co chodzi koledze MASA625. Przeczytałem wiele Twoich postów i to co mi sie utrwaliło to złom, szrot, huta rupieć itd....aaha no i że gaz to syf ...szczerze powiem ,że nie wiem co robisz na tym forum. ale to moje subiektywne odczucie.
    A jeśli chodzi o olej moja opinia bierze się z tego że po prostu sie zagotował i stracił parametry ot co....Ale Ty pewnie masz swoją teorię " gazową"
    Ostatnio edytowane przez bartekalfa166 ; 29-03-2014 o 18:02
    Prędkość jeszcze nikogo nie zabiła. To nagłe jej wytracenie jest niebezpieczne.

Podobne wątki

  1. Zapala się kontrolka silnika przy ostrej jeździe JTD
    Utworzone przez sebek501 w dziale 166
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 14-04-2015, 08:55
  2. Nie chce odpalić
    Utworzone przez Ramzes82 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-09-2010, 19:19
  3. [146] Nie chce odpalić
    Utworzone przez czesław1987 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 02-02-2010, 15:47
  4. [164] Nie chce odpalić
    Utworzone przez ANET w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 30-04-2008, 22:39
  5. [146]Nie chce odpalić.
    Utworzone przez paty w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-12-2007, 14:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory