Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 42

Temat: Zawór overboost

  1. #21
    Użytkownik Ogier Avatar xander122
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Ostrow Wlkp.
    Auto
    166 3.0 V6
    Postów
    165

    Domyślnie

    utrata mocy,wyczuwalna zwłaszcza od 2300-2700 obr/minc

  2. #22
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    A no widzisz, a u mnie muł w niskim zakresie, ale dopiero jak auto porzadnie sie nagrzeje.

    Wytapatalkowane z SGS2

  3. #23
    Użytkownik Ogier Avatar xander122
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Ostrow Wlkp.
    Auto
    166 3.0 V6
    Postów
    165

    Domyślnie

    Jak miałem padniety VGT to był muł w całym zakresie obr,niezależnie od temperatury silnika

  4. #24
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    U mnie to zalezy od temp silnika i temp na dworze. Im cieplej tym gorzej. Auto jednak nigdy nie przekracza tych 85-89 stopni. Takze sam widzisz ze przypadek jest nietypowy. Zrobie raz jeszcze logi jak bede wracal z pracy i zobaczymy, moze da sie cos wywnioskowac.

    Wytapatalkowane z SGS2

  5. #25
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Tak jak mówiłem, zrobiłem logi. Było ciepło na dworze, spory korek, więc auto po prostu jechało jakby miało z 60 koni. Ale wystarczy jechać jakiś czas ze stałą prędkością i w miarę wraca do normy. Temp wody doszła do 95 stopni i nie włączał się I stopień wiatraka, mimo, że ostatnio robiłem próby MESem i działa. Macie pomysł dlaczego ECU go nie uruchamia?
    Wrzucam też logi :
    http://www.sendspace.pl/file/eb964524791a051dde64681

    Spójrzcie i powiedzcie czy coś widać.

  6. #26
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    tak na szybko, problem będzie chyba powiązany z wentylatorem. Sprawdzę później bo nie mam czasu

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #27
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Ok, będę wdzięczny

  8. #28
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    No i co tam Panowie, jakieś pomysły dlaczego nie włącza się wentylator? W ogóle przymierzam się do wymiany chłodnicy bo moja bardzo delikatnie się poci przy łączeniu z plastikowym bokiem. Dzisiaj znów jechałem z podpiętym kompem, temperatura doszła w korku do 94 stopni a wiatrak jak nie chodził, tak nie chodzi. Mimo, że MES podczas testu go uruchamia, ale za to FES już nie. Nie wiem co jeszcze sprawdzić.

  9. #29
    Użytkownik Ogier Avatar xander122
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Ostrow Wlkp.
    Auto
    166 3.0 V6
    Postów
    165

    Domyślnie

    Sprawdzałeś bezpieczniki,przekaźnik wentylatora?

  10. #30
    Użytkownik Ogier Avatar xander122
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Ostrow Wlkp.
    Auto
    166 3.0 V6
    Postów
    165

    Domyślnie

    Przypomniało mnie się ze w FESie możesz sam wymusić działanie osprzętu silnika etc. w tym wentylatorów.
    W mojej 156 najpierw słychać pstryknięcie przekaźnika a potem uruchamia się wiatrak

Podobne wątki

  1. [159] Turbo padło, zawór overboost ?
    Utworzone przez Dymo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 93
    Ostatni post / autor: 06-03-2019, 14:45
  2. Pęknięta rurka do EGR a zawór overboost
    Utworzone przez rafik. w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 05-11-2017, 22:51
  3. [159] Zawór overboost
    Utworzone przez MichałAR156 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 14:23
  4. Zawór overboost
    Utworzone przez kompot w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-05-2013, 22:22
  5. [156] [JTD 16V] Przepływomierz, zawór overboost
    Utworzone przez Huber w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-03-2013, 20:42

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory