Strona 84 z 175 PierwszyPierwszy ... 34747576777879808182838485868788899091929394134 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 831 do 840 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #831
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Ja patrzyłem na korekty dopiero po 1000 i to w trasie
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  2. #832
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar adi.ldz
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 110KM 2000r.
    Postów
    417

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti Zobacz post
    Po 200 km na Orlen 2T Semisynthetic korekty znacząco się nie poprawiły. Mocy nie jestem w stanie sprawdzić, bo sprzęgło jest już w stanie agonalnym. Wlałem strzykawką równe 250 ml na cały zbiornik czyli 50 litrów.
    A jak wyliczyłeś 50 litrów? 156 ma zbiornik 63 litrowy (przynajmniej moja ) więc tak się zastanawiam jak udało Ci się 50 litrów odmierzyć? No chyba że po prostu proporcjonalnie. Jeśli 250 ml na 50 litrów to na pełny 63l bak będzie ok. 315ml 2T więc "stężenie" roztworu powinno być takie same.

  3. #833
    Emeryt Fachowiec
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Giulia 2.0 Turbo 200KM '17
    Postów
    2,169

    Domyślnie

    Ale jaja! Ja myślałem, że zbiornik ma 50 litrów. Czyli wlałem za mało. Korekty mam bardziej minusowe, na jednym wtrysku 0,9, na pozostałych 0,4-0,2.

  4. #834
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Włodek Zobacz post
    A czy ten olej to może też półsyntetyk?
    Jak skończe orlena to zrobię test ns tym co i ty
    Półsyntetyk. LM 1052 = coś takiego http://allegro.pl/olej-do-dwusuwow-l...091260292.html
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #835
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tuti Zobacz post
    Ale jaja! Ja myślałem, że zbiornik ma 50 litrów. Czyli wlałem za mało. Korekty mam bardziej minusowe, na jednym wtrysku 0,9, na pozostałych 0,4-0,2.
    Wszystko zależy ile zatankujesz a nie od pojemności zbiornika .
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  6. #836
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Te korekty głównie co powodują ?
    Jakie są lepsze ?
    dodatnie czy ujemne ?


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  7. #837
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Zerowe.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #838
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FISHA159JTDM
    Dołączył
    02 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v 150KM Lusso 2008 UK
    Postów
    305

    Domyślnie

    Cytat Napisał Włodek Zobacz post
    Wszystko zależy ile zatankujesz a nie od pojemności zbiornika .
    Aj chyba raczej od pojemnosci
    jezeli do pelna

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

  9. #839
    Użytkownik Znawca Avatar Włodek
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA 147 1,9 JTDM 8v 120 km progression / Grigio-Stromboli
    Postów
    1,057

    Domyślnie

    Cytat Napisał FISHA159JTDM Zobacz post
    Aj chyba raczej od pojemnosci
    jezeli do pelna

    Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
    Możesz tankować do pełna mając w baku i 40 l. To ile zalejesz?. Musisz wiedzieć ile możesz zatankować.
    Amantes amentes
    Zakochani są jak szaleńcy.

  10. #840
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar adi.ldz
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 110KM 2000r.
    Postów
    417

    Domyślnie

    Równo policzyć dobry stosunek da się tylko tankując do pełna. Co z tego że zalejemy 50l? Przecież nie wiadomo ile litrów zostało w baku. Można tylko oszacować. Przy prawie opróznionym baku po zatankowaniu 50l zblizymy się do takiej objętości. Jednak wszyscy wiedzą jak dokładne są nasze wskaźniki poziomu paliwa (i lepiej nie schodzić do minimum pojemności baku) dlatego wydaje mi się ze najlepiej zalewać 2T przed tankowaniem i zalać do końca. Wtedy nie istotne ile litrów zalejemy i ile mieliśmy wcześniej. Wg moich wyliczeń jesli ma być 250ml na 50 litrów to przy pełnym baku (jak wyżej) ok 315ml 2T. Wydaje mi się że to dość oczywiste.

    Przy następnym tankowaniu tak zaleje i będę obserwował bo dopiero zaczynam przygodę z 2T. Poczytałem ten temat i stwierdziłem że co mi szkodzi. Skutecznie mnie zachęciliście to spróbowania. Testowałem STP, Liqui Moly Spulung, zimą Skyyda i Xeramic i przy żadnym nie zauważyłem praktycznie żadnych zmian. No może po za wzrostem spalania.

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory