Ostatnio edytowane przez LIGAR ; 30-03-2014 o 12:39
Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?
Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html
Witajcie użytkownicy!
Pozwolę się podpiąć do tematu, bo podobnie jak jego autor, mam 23 lata, jestem pracownikiem korporacji, jeździłem wcześniej astrą II (bracia, czy jak? ;>) i zauroczyłem się w alfie Gtv. Od kilku tygodni przeglądam ogłoszenia w poszukiwaniu tej jedynej, i kilka ok 3 tygodni temu natknąłem się na to:
http://allegro.pl/alfa-romeo-gtv-2-0...106175828.html
wtedy jeszcze w absurdalnej cenie 21 tys. Oprócz codziennego podziwiania tej alfy nie wykonałem żadnych kroków w celu zostania jej właścicielem. Teraz jednak sytuacja uległa zmianie - cena stała się rozsądniejsza (co nie znaczy, że atrakcyjna). Zrobiłem szybki skan sprzedającego - firma specjalizująca się we włoskich samochodach, opinie na forum miała raczej pozytywne. Wiem, że silnik 2.0 jts nie jest zbyt polecany, jednak phase 3 V6 jest bardzo mało, więc jestem skazany na 2.0. Prośba do was, ekspertów: czy w ogóle warto się fatygować? Patrząc po zdjęciach (dla mnie, laika) wygląda świetnie, ale co wy o tym autku sądzicie?
Co można sądzić? Bardzo ładna gtvka. Ma tylko jedną wadę - silnikpotwierdza to też trochę "polityka cenowa" sprzedającego... Osobiście wolał bym już zwykłego TS-a ale takich chyba w ph3 nie było... Mówi sie żę użytkowników jts dzieli sie na dwie grupy, tych co robili już remont i tych co go dopiero będą robić
![]()
Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?
Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html
Obecna cena to jest max, co można zapłacić za tę wersję - 2000zł opłat jest zdecydowanie do stargowania.
Prędzej czy później i tak zaczniesz się rozglądać za V6, więc przemyśl dobrze swoją decyzję
Jestem w stanie uwierzyć w przebieg, ze zdjęć wygląda na zadbaną.
Mam wątpliwości, czy kontrola trakcji była w Ph3 przy tej wersji silnikowej, trzeba to zweryfikować.
Rocznik 2004 jak na Gtv jest bardzo atrakcyjny, stąd i cena może być wyższa. Sam przyglądałem się temu egzemplarzowi, nawet rozmawiałem z właścicielem firmy, ale potwierdzają się słowa kolegów- prędzej czy później i tak rozejrzysz się za V6. Po co Ci sportowe auto, które jest zwyczajne zbyt wolne jak na sportowe auto? Albo chcesz mieć ryczącego potwora ze wszystkimi urokami i wadami takowego, albo nie chcesz i wtedy pytanie po co zmieniasz swoją poczciwą Aśkę?
Co do silnika... W mojej rodzinie była Alfa 156 z tym silnikiem przez całe 10 lat i silnik (oprócz notorycznych alarmów komputera) nie wymagał dotknięcia palcem ani razu. Zawieszenie posypało się 2x i owszem, ale silnik był w 100% sprawny aż do końca naszej kadencji tak więc ja akurat będę chwalił.
Pan z Łodzi, który sprzedaje to auto mi również wydawał się konkretny kiedy z nim rozmawiałem i jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, być może dobiję z nim nawet targu- wstawi mi katalizator do Alfy, na którą ostrzę zęby ;)
Oj Wedżi, przecież wiesz, że Cię kocham ;) Poza tym Ty też coś tam bąkałeś, że zamieniłbyś swoją czerwoną Bellę na V6- nie było tak?
panowie przenieście swe uczucia na samochody,już obojętnie jakie ,bo to już niebezpiecznie się zaczyna robić...hehe
24.05.2013-05.05.2015 Alfa Romeo Gtv 2.0 Twin Spark
09.05.2015-20.09.2016 Alfa Romeo GT 2.0 JTS
21.09.2016- Alfa Romeo 156 SW '02 2.4 @ 180PS+
13.04.2021 - Alfa Romeo Giulietta Sportiva 2.0 jtdm 150@208PS
Jts jest kapryśny, dosyć czuły na traktowanie: co tygodniowa kontrola stanu oleju, osprzęt silnika a konkretnie elektryka płata figle i to czasem irytujące, mi się posypała cewka zapłonowa, trzeba lać dobry olej najlepiej 10w60 bo innego np 10w40 polsyntetyk będzie pił sporo. Cena tego konkretnego Jtsa kusi, z tego co widzę, felgi "moje ulubione" nowe tarcze hamulcowe, lakier norma, piękne czerwone skóry, Kontrola trakcji raczej w standardzie, widze też że ma nowy wydech albo tylko końcowy tłumik, ładnie spasowana maska, kanty lusterek jeszcze nie złuszczone, na żadnym zdjęciu nie ma wysuniętej anteny;] ale to szczegół, co do przebiegu i stanu boczka fotela kierowcy... Jest ok moja ma 127kk i fotel też tak wygląda ale to od zapinania pasaXD. Co do dźwięku samego Jtsa... Zakochasz się kolego, bardzo rasowy jak na 2litry pojemności, ale oryginalny układ wydechowy trochę ten dźwięk tłumi, przyspieszenie a więc tak trzeba go kręcić po obrotach wtedy masz 100% możliwości tego silnika, gdy masz piąty bieg i jedziesz w granicach 110-120 to po wciśnięciu gazu do dechy szału nie ma. Już mi brakuje mocy czasem;] Na nasze drogi wystarczające, ale kiedy chcesz udowodnić coś komuś z pod świateł to tą gtv z tym silnikiem bym był raczej ostrożny bo jak trafisz na 1.9 tdi skode 150 170km to się robi nieciekawie;p spalanie 9,5-10l/100km inaczej nie dałem rady;p V6 marzenie ale jak na razie nie było by mnie stać na jego utrzymanie;] może za 2 lata. Jakbyś chciał oglądać to wypadało by zobaczyć działanie klimy, nawiewu, czy światła stopu się świecą gdy naciskasz pedał hamulca, przy silniku: wysprzęglik czy nie cieknie"jest na skrzyni widać go z góry po lewej stronie" czy silnik nie klekocze jak diesel, zapytaj jaki olej lany, gdy będziesz nim jechał to czy check się nie pali i czy auto płynnie przyspiesza. To tyle, jeżeli coś zapomniałem to mogę napisać na pw
Dodano po 2 minutes:
wysprzęglik po prawej stronie silnika oczywiście.. przepraszam...;]
Ostatnio edytowane przez Trin ; 30-03-2014 o 22:16 Powód: Dodano