Strona 75 z 247 PierwszyPierwszy ... 25656667686970717273747576777879808182838485125175 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 741 do 750 z 2463

Temat: Wspomaganie - wielki problem !!!

  1. #741
    Użytkownik Znawca Avatar Luck
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    KRA KNS
    Auto
    AR9 1,8 MPI LPG + Julka 1,4 TB
    Postów
    1,099

    Domyślnie

    Chyba gorzej być nie mogło, bo przekładnia kierownicy nie nadaje się już do regeneracji ponieważ jest zbyt zardzewiała 'listwa', którą należałoby praktycznie zeszlifować obniżając w ten sposob jej przekrój a następnie problem z dopasowanie reszty częsci do tego przekroju.
    Sprawa PILNA poszukuję używki maglownicy, która nie była rozbierana. Ma ktoś jakieś namiary?

  2. #742
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    A jak cena regenerowanej bez oddania swojej?

  3. #743
    Użytkownik Znawca Avatar Luck
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    KRA KNS
    Auto
    AR9 1,8 MPI LPG + Julka 1,4 TB
    Postów
    1,099

    Domyślnie

    800-900zł
    Tylko dostałem informację żeby lepiej kupić używkę nie otwieraną, bo zawsze lepszy oryginał składany przez fabryke niż coś co było przez kogoś dłubane.
    Używki w okolicy 500-600zł

    Dodano po 2 minutes:

    Dziwne bo nie miałem aż tak niepokojących objawów, od czasu do czasu skrzeczenie plus te stuki ktore fakt faktem w ostatnim czasie się nasiliły.
    Podobno pękłą mi obudowa i chyba woda sie tam dostawała ale jako tak nie zdążyła się jeszcze rozszczelnić.
    Teraz pytanie do kolegów, jak Wam wytrzymują te regenerowane?
    Ostatnio edytowane przez Luck ; 02-04-2014 o 18:19 Powód: Dodano

  4. #744
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Kolego zadzwoń tam http://allegro.pl/przekladnia-maglow...111822384.html
    Mój kolega tam pracuje, z tego co wiem dość dobrze robią robotę.

  5. #745
    Użytkownik Znawca Avatar Luck
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    KRA KNS
    Auto
    AR9 1,8 MPI LPG + Julka 1,4 TB
    Postów
    1,099

    Domyślnie

    Więc generalnie jednak jeśli chodzi o maglownice do naszych samochodów nie są regenerowalne jak się okazuje. Ale oczywiście jak ktoś napisał wcześniej we wątku jeśli można coś złożyć to i można rozłożyć i chyba na tym bazują firmy które sie tym zajmują. Jaka jest tego żywotność to już pytanie do ludzi którzy to u siebie zrobili.
    Opinie mechaników do których dzwoniłem lub u którego mam auto to takie, że lepiej kupić dobrą nie ruszaną używkę niż regenerowaną. Tylko pytanie na czym polega dobra. W każdym razie można zobaczyć czy jest w lepszym stanie niż moja. Moja jak widziałem ma rdze na listwie i na tej listwie jest luz. Czyli temat z wymianą samej końcówki drążka odpada bo to w tym przypadku nic by to nie dało.
    Więc na razie szukam czegoś używanego i dopiero jutro się coś dowiem więcej.
    Pytanie mam do tych którzy wymieniali zbiorniczki otóż jaki macie nr tego? Chodzi głównie o ten który pasuje do 1,8mpi oraz 2,4jtd i być może jeszcze jakiś innych.
    A drugie pytanie wracając do przekładni czy każda przekładnia jest taka sama nie zależnie od silnika/rocznika?

  6. #746
    Użytkownik Znawca Avatar Luck
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    KRA KNS
    Auto
    AR9 1,8 MPI LPG + Julka 1,4 TB
    Postów
    1,099

    Domyślnie

    Witam.
    Mam do Was bardzo ważne pytanie. Jak Wam się sprawują "regenerowane" przekładnie?
    Wymieniłem ostatnio na używaną, wyglądała naprawdę dobrze, choć był lekki luz na listwie.
    Dalej stuka tylko nieco rzadziej, w tym samym miejscu (prawe nadkole)ten sam dźwięk metaliczny. Ktoś miał podobne objawy? Może nie chodzi o maglownice tylko o coś innego?

  7. #747
    Użytkownik Romeo Avatar marcingoleniow
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km
    Postów
    1,188

    Domyślnie

    Cytat Napisał Luck Zobacz post
    Witam.
    Mam do Was bardzo ważne pytanie. Jak Wam się sprawują "regenerowane" przekładnie?
    Wymieniłem ostatnio na używaną, wyglądała naprawdę dobrze, choć był lekki luz na listwie.
    Dalej stuka tylko nieco rzadziej, w tym samym miejscu (prawe nadkole)ten sam dźwięk metaliczny. Ktoś miał podobne objawy? Może nie chodzi o maglownice tylko o coś innego?
    Podjedź do stacji diagnostycznej na szarpaki i będzie wszystko wiadomo co stuka. Wejdź z mechanikiem do kanału i niech porusza kołami. Ja zawsze tak robię na przeglądzie i pięknie widać wszystkie luzy w zawieszeniu.

  8. #748
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Klejek
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Białobrzegi/Mińsk Mazowiecki
    Auto
    alfa romeo 159 1,9 JTDM 16V
    Postów
    245

    Domyślnie

    panowie, jakie są objawy padającej pompy?? Bo ja mam taki problem, iż pompa i wspomaganie chodzi jak trzeba, ale ucieka mi płyn i to ucieka mi przy wężyku wychodzącym od pompy wspomagania ,co jest widoczne gołym okiem. Teraz pytanie czy to wina pompy, która sama w sobie "chyba" nigdzie nie cieknie(pisze "chyba"bo tak mi się wydaje,ale oceni to jutro mechanik).Czy przewodu?? Dodam, że widać jak płyn stoi na przewodzie, przy łączeniu z pompą i jak zgasiłem samochód to usłyszałem delikatne syknięcie jakby gdzieś powietrze uszło. Wspomaganie chodzi normalnie, nic nie wyje, tylko tyle że płyn mi ubywa...

  9. #749
    Użytkownik Romeo Avatar gar_krk
    Dołączył
    09 2012
    Auto
    159 / MiTo
    Postów
    642

    Domyślnie

    Cytat Napisał Klejek Zobacz post
    panowie, jakie są objawy padającej pompy?? Bo ja mam taki problem, iż pompa i wspomaganie chodzi jak trzeba, ale ucieka mi płyn i to ucieka mi przy wężyku wychodzącym od pompy wspomagania ,co jest widoczne gołym okiem. Teraz pytanie czy to wina pompy, która sama w sobie "chyba" nigdzie nie cieknie(pisze "chyba"bo tak mi się wydaje,ale oceni to jutro mechanik).Czy przewodu?? Dodam, że widać jak płyn stoi na przewodzie, przy łączeniu z pompą i jak zgasiłem samochód to usłyszałem delikatne syknięcie jakby gdzieś powietrze uszło. Wspomaganie chodzi normalnie, nic nie wyje, tylko tyle że płyn mi ubywa...
    W pierwszej kolejnosci wymienil bym ten przewod.

  10. #750
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Klejek
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Białobrzegi/Mińsk Mazowiecki
    Auto
    alfa romeo 159 1,9 JTDM 16V
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał gar_krk Zobacz post
    W pierwszej kolejnosci wymienil bym ten przewod.
    nie no to wiadomo, tylko ciekaw jestem czy pompa będąc blisko zużycia może jakimś cudem sie rozszczelnić i wyrzucać płyn??

Podobne wątki

  1. Wielki problem! Pomocy!! 2,4 JTD!
    Utworzone przez yelosnki w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-06-2014, 20:43
  2. Wielki Problem z 2.0TS POMOCY!!
    Utworzone przez konrad251 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 02-12-2012, 15:53
  3. Wielki problem z Zamkami
    Utworzone przez hubert25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:06
  4. wielki problem z gazem
    Utworzone przez Łuki_lubin w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-08-2011, 08:27
  5. Wielki Problem z silnikiem!!!!!
    Utworzone przez luniu w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 12:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory