Dzięki za info![]()
Dzięki za info![]()
Amantes amentes
Zakochani są jak szaleńcy.
Ja pierdziu. Wlodek przechodzisz sam siebie. Moje slowo Ci nie wystarczylo? To wkurw...eś jeszcze mnie, ze sprawdzasz czy mam racje.
Szukaj nastepnym razem pomocy gdzie indziej.
...wyslane z blendera zelmer...
Diagnostyka i ChipTuning JTD, TDI, HDI, HGW... tel: 661-104-166
>>>> Modyfikacje softu także po przesłaniu sterownika <<<<
Dominik popatrz na daty. Kiedy Ty mi odpowiedziałeś a kiedy tu pisałem. Nie miałem zamiaru nikogo sprawdzać.
A chodziło o moją rozmowę w tym temacie ani ja ani on nie wiedział co i jak:
http://www.forum.alfaholicy.org/147/...ml#post1382045
Ostatnio edytowane przez Włodek ; 02-04-2014 o 08:59
Amantes amentes
Zakochani są jak szaleńcy.
czytalem pare pierwszych stron, i doczytalem cos o tym, ze jesli auto ciagnie normalnie, tzn pomiedzy 2500-3000 rpm to nie ma sensu zaslepiac EGR-u, czy to prawda?
Za tydzien bede w pl i chce zrobic generalny przeglad w aucie, bo musze nim sprawnie przejechac 600 km, , pisalem gdzies wczesniej w temacie, ze wyskoczyl mi MSCF ale byl widoczny tylko przez chwile i zgasl, nie wiem co sie stalo, czy stracil moc czy co, bo nie zdazylem nic zrobic, a stalo sie to na drugim biegu bez gazu, wiec cos jest nie tak, i chce zaczac, tak jak w poradniku od najprostszych i najbardziej trafnych sposobow na usuniecie tego bledu, bede robil wszystko jak w poradniku, tylko chce sie dowiedziec jak to jest z tym zaslepieniem EGR, prosilbym o jakas solidna wypowiedz.
silnik 1.9 jtd 16v 140hp. 2003
Jak zobaczysz kolektor co będziesz wiedział dlaczego zaślepiamy EGR
Amantes amentes
Zakochani są jak szaleńcy.
Ktoś, kto to wymyślił nie wiedział nawet w jakim zakresie pracuje EGR. To bzdura. Do 3000 rpm EGR pracuje. Powyżej tych obrotów się zamyka. Zamyka się również w momencie dużego obciążenia. Ale to przy większych dawkach paliwa i to jest zależne od histerez EGR-u.
To jest egr w twoim samochodzie http://www.conmir.pl/w-jakim-zakresie-dziala-egr/
Co oznacza solidna wypowiedź o zaślepieniu EGR ? Przecież tu wszystko pisze.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Co oznacza solidna wypowiedź o zaślepieniu EGR ? Przecież tu wszystko pisze.[/QUOTE]
chodzilo mi o to , czy jesli po prostu wyczyszce ten caly uklad, i nie zaslepie tego, czy auto bedzie normalnie funkcjonowac przez dlugi czas? czy po paruset/paru tysiacach km znow trzeba bedzie robic to samo
Wystarczy że przeczytasz pierwszą stronę wątku
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
chodzilo mi o to , czy jesli po prostu wyczyszce ten caly uklad, i nie zaslepie tego, czy auto bedzie normalnie funkcjonowac przez dlugi czas? czy po paruset/paru tysiacach km znow trzeba bedzie robic to samo[/QUOTE]
Wyczyść EGR i cały dolot, wywal tę czarną maź w okolicach klapy gaszącej. Pojeździj kilka tys. km i odkręć EGR, zobaczysz ile zdążyło się sadzy osadzić. To będzie odpowiedz na pytanie, które zadałeśWarto nie zaślepić częściowo a wyciąć programowo i zaślepić całkiem.
Już samo czyszczenie dolotu (o ile masz go przypchanego syfem, a pewnie masz) doda ciut mocy.
no i o taka odpowiedz mi chodzilo, zastanowie sie nad tym wywaleniem calkowiecie tego EGRu oczywiscie komputerowo tez, dam znac co i jak za pare dni
pozdrawiam