Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 59

Temat: [156] Mróz...zrobi ci najlepszy przegląd JTD

  1. #21
    szymiii
    Gość

    Domyślnie

    Sprawdzalem, co prawda mam za maly prad, ale wlozylem aku od innego diesla i nic to nie pomoglo, chyba ze tamten tez jest nie za dobry, ale napewno tamten prad rozuchowy ma ok, tamto autko odpala bez problemow nawet po nocy na dworze. Juz sam nie wiem co meczy moja alfe, kazdy mechanik twierdzi ze wszystko ok a ja nadal nie moge odpalic autka ;/.

  2. #22
    showtime
    Gość

    Domyślnie

    A mi juz nic nie skrzypi

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Lejący wtryskiwacz może byc powodem kiepskiego palenia
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #24
    Tfaruk
    Gość

    Domyślnie

    U mnie dzisiaj rano -12 bella odpaliła za pierwszym razem bez nagrzewania. U mnie nie występuje skrzypienie plastiku :| aż jestem zdziwiony tym co piszecie.

    Na sylwestra byłem na słowacji i przy -15 stopniach bella odpaliła za 3 razem, ale miga mi kontrolka od świec, także pewnie któraś do wymiany... W najbliższym czasie wymieniam.

  5. #25
    Gabor
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Stanley
    Piszecie o tym ,że podgrzewacie świece po 2 trzy razy u mnie to niemożliwe przez immobilajzer , jak przekręce kluczyk w pozycje zapłon podgrzeje świece i potem znowu cofnę by podgrzac znowu to lipa nie odpali , muszę wyciągnąc kluczyk i ponownie przekręcic a wtedy świece ostygają.. Też tak macie ?
    Ja też tak mam, ale wystarczy krócej przytrzymać na zapłonie I tak zamiast np. 2 razy trzeba przez to zrobić 3, ale immobilizer przynajmniej nie odcina

  6. #26
    adihash
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156
    Moja rada panowie to starajcie się jeździć na niższym biegu w mroźne dni i trzymać obroty 2-3tys, wtedy odma odpowietrzająca skrzynię korbową wam nie zamarznie - miałem taką przygodę 3 lata temu, więc wiem czym to pachnie (turbina przepali wam cały olej, albo będzie wyrzucony przez rurkę bagnetu)
    to zdrowe dla silnika? bo ztego co tu wyczytalem to wlasnie sie odraza przy niedogrzanym silniku jezdzic powyzej 2tys obrotow

  7. #27
    Bedboys
    Gość

    Domyślnie

    Co wy wiecie o mrozie w nocy z niedzieli na poniedziałek było -28,9 st C rano jak odpalałem na wyświetlaczu było -22 st C podgrzałem świece 2 razy i odpaliła po ok 15 s kręcenia - wydając przy tym jakieś dziwne dźwięki ale dalej wszystko było OK. Dzisiaj rano odpalałem przy -14 - bez problemu. A płyn do spryskiwaczy z Orlenu niby do -28 st C zamarzł na kość.

    Jak ktoś nie wierzy że było tak zimno to proszę poczytać ( ja mieszkam właśnie na osiedlu Dajtki tam gdzie jest stacja meteo) : http://gazetaolsztynska.wm.pl/Zima-s...-odpusci,61243

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał adihash
    Cytat Napisał Maciek-156
    Moja rada panowie to starajcie się jeździć na niższym biegu w mroźne dni i trzymać obroty 2-3tys, wtedy odma odpowietrzająca skrzynię korbową wam nie zamarznie - miałem taką przygodę 3 lata temu, więc wiem czym to pachnie (turbina przepali wam cały olej, albo będzie wyrzucony przez rurkę bagnetu)
    to zdrowe dla silnika? bo ztego co tu wyczytalem to wlasnie sie odraza przy niedogrzanym silniku jezdzic powyzej 2tys obrotow
    A gdzie ja napisałem że na zimnym? Po prostu w trasie przy niskich temperaturach trzeba tak robic
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #29
    Marcin166
    Gość

    Domyślnie

    A moja pali bez problemu za pierwszym razem ale pojawiła mi się dzisiaj rano kontrolka wtrysku. Jak wracałem z pracy to w połowie drogi zgasła, ciekawe co się stało?

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ANN
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    świętokrzyskie
    Auto
    GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    362

    Domyślnie

    U mnie rano o 5.40 było -24, aż nie mogłam uwierzyć!
    ale Bella odpaliła bez problemu (odpukać)
    jak żyleta!

    a na skrzypiące plastiki mam swój sposób - daję muzę głośniej!

    pozdrawiam

    http://ann156.fotosik.pl/

    GT 3.2 V6 Q2 '05 (09.2014)
    MiTo 1.4 T-Jet 155 KM '09 (10.2016)
    Spider 2.0 TS '99 (10.2022)
    ______________________________
    156 2.5 V6 '00 (03.2010-10.2014)
    156 1.9 JTD '98 (06.2006-03.2010)

Podobne wątki

  1. 200KM zrobi na tym seciku? GT
    Utworzone przez parada w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 27-01-2015, 22:53
  2. Przegląd auta niezbyt sprawnego + Darmowy przegląd w Łodzi!!!
    Utworzone przez Tomakt w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-08-2012, 00:58
  3. Miękki lakier co z tym zrobić
    Utworzone przez Andrzej_ w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-08-2011, 19:18
  4. [145] elektryk co zrobi elektryke w 145
    Utworzone przez KRS w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-05-2011, 09:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory