Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 37

Temat: Zamiana zegarów.

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Nemiks
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150 KM
    Postów
    316

    Domyślnie

    Nie wiem gdzie ja wsadzilem

  2. #22
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    Jest na swoim miejscu
    http://aftersales.fiat.com/elum

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ffranek
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Stelvio 2.0 200KM '22
    Postów
    82

    Domyślnie

    Jak trzeba odkręcić kierownicę, to chyba sam się na to nie rzucę.

    Myślałem, że wystarczy tylko odkręcić te obudowy.


    No i nowe wajzle już świecą Wszystko bezproblemowo. Jeszcze tylko trzeba by kilometry skorygować i już. No i oczywiście manetka.


    Proxy muszę zrobić na elm czy viaken vag też da radę???
    Ostatnio edytowane przez ffranek ; 18-04-2014 o 22:35

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Gryzorek
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Czasem w domu (N.Żmigród)
    Auto
    alfa 147 1.6 TS ECO, alfa 147 lift 2.0 TS
    Postów
    80

    Domyślnie

    chodzi wam o funkcje wyswietlane na duzym wyswietlaczu?

    radio godzina temp rds komp pokladowy otwarte drzwi nr biegu przy selespeed oraz wszystkie warning oraz bledy

    post wypluty przez odme

    Cytat Napisał ffranek Zobacz post
    Jak trzeba odkręcić kierownicę, to chyba sam się na to nie rzucę.

    Myślałem, że wystarczy tylko odkręcić te obudowy.


    No i nowe wajzle już świecą Wszystko bezproblemowo. Jeszcze tylko trzeba by kilometry skorygować i już. No i oczywiście manetka.


    Proxy muszę zrobić na elm czy viaken vag też da radę???
    viaken vag da rade przy osiowaniu

    post wypluty przez odme

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ffranek
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Stelvio 2.0 200KM '22
    Postów
    82

    Domyślnie

    Próbowałem elm, ale udało mi się tylko połączyć z silnikiem.

    A przy viakenie, który przełącznik ma być ustawiony do osiowania?

    A korygowanie przebiegu, jak się robi dokładnie? Podobno tylko
    do przodu, ale przewijając licznik chyba na jedno wyjdzie.

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Lesiu.Z
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Grudziądz
    Auto
    ZFA199 oraz ZAR930
    Postów
    533

    Domyślnie

    kkl nie zrobisz osiowania bo nie połączysz się bodycompem bez cana.

  7. #27
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ffranek
    Dołączył
    02 2014
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Stelvio 2.0 200KM '22
    Postów
    82

    Domyślnie

    Gdzieś wyczytałem, że z elm normalna sprawa i trzeba jakiś opornik wylutowywać. Jak problem jest taki znany, to nie mogą od razu sprzedawać bez opornika? Zawsze k.... coś.

    Ale przynajmniej coś się dzieje

  8. #28
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    sprawa z tym opornikiem występuje w Chińskich ELMach...
    Wiadomo, że to interface uniwersalny, i prawdopodobnie w innych samochodach śmiga bez problemu. W Alfie (w FES), problem już jest. Dlatego na stronie (forum) FES jest dokładny opis jak odnaleźć owe oporniki i je usunąć.

  9. #29
    Użytkownik Rowerzysta Avatar KrystianAd
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    ok. Płocka
    Auto
    Alfa Romeo MiTo T-Jet 155 KM
    Postów
    58

    Domyślnie

    Koledzy nie chcę zakładać nowego tematu, wymieniłem zegary, manetki, skorygowałem przebieg i wszystko śmiga jak powinno. Jest tylko jeden problem. Chciałem żeby facet który korygował kilometry zrobił również osiowanie i próbował FiatEcuScanem i nie dało rady, przy procedurze przekraczało czas połączenia z zegarami i nie udało się. Licznik nadal miga, jakim dokładnie programem i kablem uda mi się to zrobić? Czy może problem jest gdzieś indziej?
    Z góry dzięki za pomoc

  10. #30
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    ALfa Romeo 147
    Postów
    5

    Domyślnie

    Jeżeli jeszcze nie rozwiązałeś swojego problemu to.....potrzebujesz takiego kabla http://allegro.pl/elm-327-1-4-pl-for...318202279.html , tylko poproś o przerobienie go na inne moduły ( wyciągnięcie opornika) i pełnej wersji FiatEcuScan i zrobisz osiowanie proxi. Dwa dni temu działałem właśnie z tym kabelkiem w belce i wsio w porządku.

Podobne wątki

  1. Zamiana JTD na 3.2 V6
    Utworzone przez tomSRT w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-07-2015, 09:48
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-10-2013, 09:46
  3. [155] Zamiana 2,0 16V na 8V
    Utworzone przez Dziaru w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 23-01-2011, 12:43
  4. Zamiana 166 JTD na 159 JTD (1.9 czy 2.4?)
    Utworzone przez cromik w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-03-2010, 16:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory