Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Czy warto wymienić rurę dolot z intercollerem na metalową?

  1. #11
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    A ja powiem tak - jeżeli musisz zmienić rurki to ok. Tylko kup sobie długie łączniki, albo potnij starą rurę. Te krótkie lubią powodować problemy i rurki spadają (czy tam są wypychane). Zmniejszenie turbo-dziury też jakieś gigantyczne nie jest - w porównaniu do 12-letniej gumy z pierwszego montażu poprawiło się o 250-300 obrotów. Odczuwalnie, ale bez przesady. Teraz po montażu ori-gumowych nówek turbo-dziura jest taka sama jak przy kwasówkach. Jeżeli nie musisz zmieniać to... szkoda kasy wg mnie.

    Kwasówki od miśka mają jedną zaletę wg mnie: cenę. Góra i dół, nawet z kompletem łączników i opasek, jest cenowo zbliżona do jednej gumowej rury. Więc zysk w kasie jest odczuwalny.

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar Brt
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    RIO
    Auto
    Stelvio 2.0 280 - były:159 SW 1.9 16V JTDm Q i 156 SW 1.9 16V
    Postów
    233

    Domyślnie

    Rury metalowe polecam ... tylko proponuję od razu dokupić nowe łączniki silikonowe i porządne opaski (takie szerokie na śrubę skrecane) ... można to na starych gratach poskładać, ale zawsze ta stara guma swoje ma już przejechane, a nagły brak mocy przy wyprzedzaniu albo gdzieś w trasie nie jest niczym przyjemnym Mam jeden niewymieniony łącznik u siebie i własnie ostatnio mi strzelił na A4
    Pozdrawiam - Brt

  3. #13
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Ja miałem wymieniony i co prawda mi nie strzelił, ale spadł z IC. Potwierdzam - przy wyprzedzaniu zawał gwarantowany.

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    a wyjęcie aku przy rurze metalowej, jest możliwe? gumową można odgiąć lekko ale co z metalową?

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar sleyer3
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    alfa romeo 147 1.9jtdm 150KM 2006r.
    Postów
    2,053

    Domyślnie

    Z wyjmowaniem aku i jest kicha, ale nie wyciągasz go przecież codziennie.

  6. #16
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Auto
    lexus is250
    Postów
    1,595

    Domyślnie

    codziennie nie) ale raz w roku czemu nie? da sie?? no nie wiem, wymienić na nowy albo podładować stary, zawsze jakiś powód moze być aby wyjąć...

  7. #17
    Użytkownik Pasjonat Avatar misiu7911
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    156 19 JTDm byla,159SW JTDm 2007 była:(,147 QV Bianco jest,Passat cc 2011byl. Jest Macan.C5.Berling
    Postów
    3,259

    Domyślnie

    A da sie spuscic olej bez odkrecenia oslony pod silnikiem?no nie ,i czy to jest powod aby jej nie stosowac?
    I co do zalożyciela tematu,owy gościu wykonal rurki jak chciales i sie nie odzywasz.

  8. #18
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    156 1.9 jtd 16v 150 km sportwagon
    Postów
    275

    Domyślnie

    Jak sie nia da spuscic oleju bez zdejmowania oslony jak sie da... filtra tylko nie wymienisz bez sciagania, spust przeciez jest poza oslona.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 10-04-2013, 09:13
  2. Czy warto wymienić "dolot" w AR166
    Utworzone przez PrzemekZ81 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-01-2010, 22:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory