Gonzo masz racje. Ja właśnie jak miałem mały wyciek to nic z tym nie robiłem bo do środka auta nic mi nie ciekło oczywiście co jakiś czas sprawdzałem czy dalej tak jest. I dopiero po 2 miesiącach ją wymieniłem.
Gonzo masz racje. Ja właśnie jak miałem mały wyciek to nic z tym nie robiłem bo do środka auta nic mi nie ciekło oczywiście co jakiś czas sprawdzałem czy dalej tak jest. I dopiero po 2 miesiącach ją wymieniłem.
Witam kolegów.
Miałem podobny problem smród z nawiewu smród w kabinie i parowanie szyb = walnieta nagrzewnica() jak przeczytałem temat wymiany na forum to sie przerazilem:/ ale stwierdziłem ze nie dam auta do mechanika bo wiecej spapra niz naprawi wiec po 6 godzinach samotnej pracy bylo po kłopocie
polecam zrobic samemu duzo satysfakcji.Pozdrawiam
Dobrze prawiszWkońcu to tylko kilka śrubek. A wiadomo jak to z mechaniorami. Jedno zrobi, a po drodze drugie popsuje.
Jest 166 3.0 V6 24v Distinctive
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva
Jasne, kilka śrubek i 6 godzin pracy...
Lepiej poświęcić swój czas niż pieniądze na mechanika
Pewnie że tak tym bardziej że wszystko jest opisane na forum. A wiadomo jak jest z mechanikami. Jeden zrobi dobrze a inny byle jak.
Wlewanie środka uszczelniajacego to bardzo złe rozwiązanie, problem niekoniecznie usunie, a w silniku pozostawi syf, którego później nie da się wygonić żadnymi sposobami.
Rozbierałem pare silników po wszelkiej maści uszczelniaczach i w środku robi się rudo nie zależnie od tego jaki kolor płynu mieliśmy i nie zależnie od tego jaki kolor uszczelniacza do niego wlejemy.
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA