Disconnected, czy raczej unavailable?
Disconnected, czy raczej unavailable?
"For me the most important thing in a car is fun. It has to make you happy" Jeremy Clarkson
No właśnie disconnected....
I już wyjaśniam, bo problem chyba rozwiązany.
Wg poradnika Czarnego dobrałem się do kostek i panelu. Kostki były ok, więc poszedłem dalej i tak jak mi się wydawało winny prawdopodobnie był przycisk, który był zatarty i "niemal" wciśnięty, dlatego pewnie czasem się załączał. Od zamykania drzwi podobnie. Wyczyściłem, delikatnie nasmarowałem i chodzi pięknie.
Dla Czarnego podziękowanie za poradnik jak zostawić belle w całości.
Mam nadzieję, że tym zabiegiem rozwiązałem problem z ASR.
Dzień dobry , podłączając się do tematu chciałbym zapytać co może być przyczyną palącej się kontrolki trakcji po wymianie koła kierowniczego ?
Wymagana kalibracja czujnika skrętu.
Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
Możesz to zrobić przy użyciu MES.
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Podjedź do stacji obsługi lub dobrego elektronika od samochodów powinien Ci to zrobić za 50 - 100 zł
Czy jest ktoś w okolicach Gdańska kto mógłby przeprowadzić w/w kalibrację w mojej belli ?