21/22.11.09
05/06.12.09
inny - jaki ? napisz..
Zle ci to musiałem ostatnio wytłumaczyć. Jak za mocno rozkrece mbc ze dmucha około 1.2 bara długotrwałe, to wtedy przy długim przeladowaniu odcina mi zaplon lub benzynę (mowiles ze prędzej benzyne). I następuje szarpniecie. Potem nie da sie dopasować więcej niż 0,5 bara, wiec jest jakiś tryb awaryjny. Motronic pewnie ma jakiegoś bost limitera.
Sprawa jest prosta - trzeba skrecic mbc i juz nie ma dlawienia. Druga opcja to podpiecie spowrotem wezy do seryjnego pierburga i w tej konfiguracji dlawienie rowniez nie wystepuje.
Sorry za bledy ale nadaje z komórki
Dodano po 3 minutes:
Dziś natomiast przeżyłem lekki szok bo chwilowo mi dmuchnęło 1.4. Domniemuje ze coś sie musiało przyciac prze chwile. Jednak do mbc zegar jest konieczny.
Ostatnio edytowane przez LIGAR ; 27-04-2014 o 22:13 Powód: Dodano
Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?
Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html
BTW pozdrowienia dla grupki pod realem tydzien temuod czerwonego ducati...
Panowie jest ktoś z kabelkiem żeby podłączyć Gtv 99'?
Jest.
Czy ktoś ma możliwość podpięcia Alfy 147 aby skasować błąd AirBaga... no chyba że go nie mam....
Ktos ma mozliwosc
/mv
nie wiem co tam dokładnie w FES bedzie ale sprobować można
do której przeważnie siedzicie?