Strona 83 z 247 PierwszyPierwszy ... 33737475767778798081828384858687888990919293133183 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 821 do 830 z 2461

Temat: Wspomaganie - wielki problem !!!

  1. #821
    Użytkownik Świeżak Avatar Lich
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 159 2.4 200KM
    Postów
    107

    Domyślnie

    Dokładnie - cena nowego zbiornika w ASO 116 zł

  2. #822
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar grzesk
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Wodzisław Śląski
    Auto
    było Mito 1.4TB ,Brera 2.4/jest 147 GTA
    Postów
    388

    Domyślnie

    Masz zużyte drążki to słychać "gumowanie",wiem z mojego przypadku

    wysłane z Xperia Tablet Z
    Q2,K&N,BREMBO ORO,TAROX 114 CORSA,OZ ULTRALEGGERA 18',BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN,GOODRIDGE,SEBRING,BILSTEIN B14 PSS,MILLERS CFS

  3. #823
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Klejek
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Białobrzegi/Mińsk Mazowiecki
    Auto
    alfa romeo 159 1,9 JTDM 16V
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzesk Zobacz post
    Masz zużyte drążki to słychać "gumowanie",wiem z mojego przypadku
    właśnie tak zgaduje, bo zbiorniczek wymieniany 2 lata temu, pompa sprawdzona bo ostatnio miałem nieszczelność na przewodzie, wiec przy okazji wymiany sprawdziłem pompę, maglownica regenerowana chwile przed wymianą zbiorniczka, a nagle pojawiło się gumowanie, wraz z dźwiękami pukania, zgrzytania itp. Końcówki drążka wymienione, ale pukanie dalej występuje(a raczej jak mu się zachce)... Więc teraz zastanawiam się nad samym drążkiem... A takie pytanie...drążek i końcówka powinny poruszać się jakoś względem siebie przy ruszaniu kierownicą?? Czy powinny pracować sztywno razem z sobą?? Bo ponoć są dwa rodzaje drążków: jeden z tłumikiem drgań a drugi zwykły i sam nie wiem jak powinien drążek pracować razem z końcówką....Sorry za mały OT

  4. #824
    Użytkownik Romeo Avatar murgal
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Sandomierz/Wrocław
    Auto
    159 2.4 Berlina
    Postów
    1,071

    Domyślnie

    Lałeś silikon w miejsce przejścia kolumny na zewnątrz? U mnie gumowanei znikneło
    Moje wściekłe 2.4

    Budowa stron internetowych, sklepów itd. > Maniak Design Studio

  5. #825
    Użytkownik Znawca Avatar Luck
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    KRA KNS
    Auto
    AR9 1,8 MPI LPG + Julka 1,4 TB
    Postów
    1,099

    Domyślnie

    Ja ostatnio wymieniałem komplet, drążki i końcówki drążków i jeden z drążków był wadliwy powodując stukanie. Wymieniłem na kolejny i jest tego stukania o wiele mniej. Wręcz od czasu do czasu coś puknie z prawej strony.
    Sam jestem ciekaw jaki drążek powinien być, z tłumikiem czy bez.

  6. #826
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Jambo
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    wyspy
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTD 16V -195HP
    Postów
    367

    Domyślnie

    Drążek z tłumikiem czy nie, nie ma prawa nic latać jak kołem ruszamy - jest sztywno.
    Tylko nie kupujcie tureckich teknorot bo to jest jakieś nieporozumienie !!!

  7. #827
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Klejek
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Białobrzegi/Mińsk Mazowiecki
    Auto
    alfa romeo 159 1,9 JTDM 16V
    Postów
    245

    Domyślnie

    czyli ma być na sztywno. Bo u mnie jest tak ,że jak trzymam za "łączenie" końcówki drążka z drążkiem(a kolega rusza kierownicą) to jest coś takiego jakby jeden element wchodził w drugi...czyli ewidentnie się przemieszcza, a tak być nie może?

  8. #828
    Użytkownik Znawca Avatar Luck
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    KRA KNS
    Auto
    AR9 1,8 MPI LPG + Julka 1,4 TB
    Postów
    1,099

    Domyślnie

    To pewnie nie trzymasz dokładnie za łączenie, bo łączenie końcówki drążka z drążkiem jest na gwincie i tam luzu raczej nie ma. Może to być właśnie ten tłumik, lub w drążku ten "łącznik kulowy" A oprócz tego że wyczuwasz luz to się coś dzieje?

  9. #829
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Klejek
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Białobrzegi/Mińsk Mazowiecki
    Auto
    alfa romeo 159 1,9 JTDM 16V
    Postów
    245

    Domyślnie

    no w każdym razie gdzieś w okolicach tego łączenia jutro może zdjęcie zrobię jak znajomy będzie miał kanał wolny w każdym razie po lewej stronie mi się to przemieszcza w sposób bardzo wyczuwalny podczas gdy z prawej ledwo co... A dodatkowe objawy to stukanie przy ruszaniu(niezależnie czy ruszam na wprost czy skręcam) i hamowaniu, raz jedno pukniecie czasem kilka pod rząd i tak próbuje zdiagnozować co to jest, bo reszta sztywna, a same końcówki już wymieniłem... i tak kombinuje, nikt nie może tego zdiagnozować, bo zawieszenie niby sztywne a puka
    Ostatnio edytowane przez Klejek ; 08-05-2014 o 21:45

  10. #830
    Użytkownik Znawca Avatar Luck
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    KRA KNS
    Auto
    AR9 1,8 MPI LPG + Julka 1,4 TB
    Postów
    1,099

    Domyślnie

    Też po lewej stronie stuka?

Podobne wątki

  1. Wielki problem! Pomocy!! 2,4 JTD!
    Utworzone przez yelosnki w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 06-06-2014, 20:43
  2. Wielki Problem z 2.0TS POMOCY!!
    Utworzone przez konrad251 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 02-12-2012, 15:53
  3. Wielki problem z Zamkami
    Utworzone przez hubert25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:06
  4. wielki problem z gazem
    Utworzone przez Łuki_lubin w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-08-2011, 08:27
  5. Wielki Problem z silnikiem!!!!!
    Utworzone przez luniu w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 12:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory