Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Grzanie w korku 2.0 TS Wentylator

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    159 1.9 Jtdm 16V
    Postów
    389

    Domyślnie Grzanie w korku 2.0 TS Wentylator

    Alfe użytkuje od zimy zatem chciałem się poradzić czy to normalne że podczas stania w korku na klimie (temp. na dworze 28 stopni) wskaźnik temperatury dziś powędrował do 110 stopni (1 kreska za 90) w aucie jest LPG co może troszkę podwyższać temp. silnika jak tylko udało się w końcu pojechać kawałek normalnie to temp spada do 90 stopni, termostat mam nowy, wentylator załącza się gdzieś ok 100 stopni, skala wskaźnika jest do 130 stopni a przy ilu się zapala czerwona kontrolka ?
    Miłośnik pizzy i samochodów włoskich

  2. #2
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    kraków PROKOCIM
    Auto
    156 2.0 TS ; 147 1.6ts 105km
    Postów
    195

    Domyślnie

    kolego, wskaznik temperatury w alfach troszke przeklamuje, drugi wentylator zalącza sie koło 102 stopni, gdzie tobie pokazuje na zegarze 110s, podlacz pod komputer i zobaczysz jakie są prawdziwe wartosci. u siebie jak sprawdzam to 90stopni mam kiedy wskazówka stopi miedzy 70-90 na zegarze, a na kompie jest 90s to jest alfa tego nie ogarniesz XD

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    159 1.9 Jtdm 16V
    Postów
    389

    Domyślnie

    Sprawdziłem dziś MES 1 bieg nie chodzi a przekaźnik cyka zapewne opornica do wymiany
    Miłośnik pizzy i samochodów włoskich

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar slejerek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawie
    Auto
    Alfa Romeo:)
    Postów
    536

    Domyślnie

    Sam sobie odpowiedziałeś ale ja równiez skłaniałbym sie do opornika Miałem identycznie jak nie działał. I to nie jest normalne że wskazazówka jest na 110 stopniach niezależnie od tego czy w rzeczywistości jest to 108 czy 112 (mierzone).
    145 1,7 16V - była
    147 1,9 8V - była
    GT 1,9 16V - była
    156 SW FL 1,9 8V - była
    164 3.0 V6 super - była
    90 2.5 V6 quadrifoglio oro - jest
    159 1,9 16V- jest

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    159 1.9 Jtdm 16V
    Postów
    389

    Domyślnie

    Cytat Napisał slejerek Zobacz post
    Sam sobie odpowiedziałeś ale ja równiez skłaniałbym sie do opornika Miałem identycznie jak nie działał. I to nie jest normalne że wskazazówka jest na 110 stopniach niezależnie od tego czy w rzeczywistości jest to 108 czy 112 (mierzone).
    Oporonica wymieniona koszt nowej to 40zł. Wentylator chodzi już na każdym biegu chodź na 1 biegu to w kabinie go nie słuchać a stary opornik był zaśniedziały i rozpadł się w rękach także jak ktoś nie wymieniał to polecam sprawdzić przed latem
    Ostatnio edytowane przez EGONZGIERZ ; 23-05-2014 o 11:42
    Miłośnik pizzy i samochodów włoskich

Podobne wątki

  1. Opiłek na korku spustowym oleju.
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 25-03-2014, 16:28
  2. dziwna maz w korku od wlewu oleju
    Utworzone przez sebastian-wro w dziale 147
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 13-12-2013, 19:46
  3. [145] Obroty w korku
    Utworzone przez simeone w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-05-2009, 17:02
  4. 145 boxer Masło na korku oleju
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-02-2008, 19:47
  5. Piana w korku przy wlewie oleju
    Utworzone przez Kuban w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 07-11-2007, 23:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory