Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 71

Temat: Uniwersalne siłowniki zamka.

  1. #11
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Jesli reszta działała to może być slawe ja tak mam. Ale jeśli sterowanie zamka było uszkodzone to trzeba dać mastera. Aczkolwiek najwyżej nie działało by Ci zamykanie z tego zamka całego auta po wcisnieciu bolca i tyle.

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    nowogrd
    Auto
    alfa romeo 166 2.0 TS+ lpg
    Postów
    320

    Domyślnie

    A orientujesz się jak wziąć mastera?

    wysłano z domowego tripoda

    Wpiąć

    wysłano z domowego tripoda

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar piotrek1110
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    w Niemcach\ Lublin
    Auto
    ALFA 166 2.0TS 2001r. BOSCH ME7.3.1 EOBD
    Postów
    209

    Domyślnie

    Na razie nie martw się masterem zrób pomiary i później będziemy się martwić. 99% awarii org zamka to upalony silniczek a sterowanie (otwarty , zamkniety po przekręceniu kluczyka) jest sprawny i nie trzeba kombinować,

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Nie wiem kolego jak jest z masterem kolega na forum taki zakładal może Ci podpowie. Ja mam slave. Ale tak jak kolega pisze najpierw rozbierz i oblukaj.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bart Shelby
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa Romeo 166 | 1999 | 2.0 T.S + LPG | Manual + 166 | 2000 | 2.5 V6 | Man
    Postów
    85

    Domyślnie

    Moze ktos pomoze, zamontowalem wszystkie silownik slave i jeden master, wszedzie i tak po 2 przewody. Jeden zolto-czarny i jeden zielono-zolty, byly obok siebie. Zamki wszystkie sie zamykaja i otwieraja 7 razy. Auto jest zamkniete, kiedy probuje otworzyc to znowu 7 razy to samo i sa zamkniete. Moze zle podlaczylem te przewody ?

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar piotrek1110
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    w Niemcach\ Lublin
    Auto
    ALFA 166 2.0TS 2001r. BOSCH ME7.3.1 EOBD
    Postów
    209

    Domyślnie

    Cześć, dziwny przypadek... Na początku siłownik master podłącz jak slave(tylko 2 przewody) i sprawdź jak działa(z pilota). jeśli to nie pomoże to problem zapewne jest głębszy i dotyczy sterownika centralnego zamka( pod 3 światłem stopu lub przekaźnika żółtego pod ICS) dwa ostatnie przypadki najlepiej sprawdzić przez podmianę na sprawny. na początek zrób z mastera slave i zobaczymy co bezie, pozdrawiam i powodzenia!!!

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bart Shelby
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa Romeo 166 | 1999 | 2.0 T.S + LPG | Manual + 166 | 2000 | 2.5 V6 | Man
    Postów
    85

    Domyślnie

    Mam zrobiony z mastera slave, nie dziala mi pilot wiec tylko moge zamkiem krecic. Przekaznik jest delikatnie zasniedzialy ale wyczyscilem go, jutro podjade na szrot wymienie i zobacze czy to pomoze. W przednim zamku sa wgl 2 wtyczki. A jak podlaczyc mam mastera oprocz tych dwoch przewodow to nie wiem

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar piotrek1110
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    w Niemcach\ Lublin
    Auto
    ALFA 166 2.0TS 2001r. BOSCH ME7.3.1 EOBD
    Postów
    209

    Domyślnie

    Najlepiej rozwiązaniem jest aby sterowanie otwarty zamknięty było realizowane ze starego zamka a ryglowanie z nowego siłownika wtedy nie ma problemów. Podłączenie siłownika master bezpośrednio do instalacji alfy to spory problem (myślę tu oczywiście o 5 przewodach)

  9. #19
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Dokładnie jak piotrek pisze. Ja tak zrobiłem podłączyłem slave tylko do kabli sterujących i nie mam żadnego problemu. Jeden z kolegów podłaczył mastera podobno ale nie wiem czy kompletnie czy też tylko sterowanie plus minus i tak stary zamek nadal steruje resztą wtyczka zostaje w starym siłowniku wycinasz tylko dwa kable od sterowania.

  10. #20
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bart Shelby
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa Romeo 166 | 1999 | 2.0 T.S + LPG | Manual + 166 | 2000 | 2.5 V6 | Man
    Postów
    85

    Domyślnie

    Więc tak mam to podłączone, jak na zapożyczonym zdjęciu:



    W zamku mam dwie kostki, ta u góry jak ją odłącze to wtedy sygnał się nieprzesyła do innych siłowników. Znaczy się nic nie reaguje oprócz tego zamka.

    W tej kostce na dole mam to podłączone dokładnie tak jak na zdjecie. Te 3 kable są wolne.

    Problem jest taki, że wszystkie drzwi się zamykają po przekreceniu zamka i od razu otwierają, i tak równo 7 razy. Są zamknietę, gdy próbuję otworzyć to zamek znowu 7 razy świruję, po czym okazuje się że dalej zamknietę, ale gdy za 3 razem przekręce to tylko te drzwi się otwierają.

    Pilot mi nie działa chyba rozkodowany, świeci tylko czerwona dioda.

    Nie mam pomysłu, jutro podmienię ten przekaźnik, może to on jest walnięty.. Nie wiem, wszystkie siłowniki wymienione i drugi dzień bez boczków jeżdze :p
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Untitled-1.jpg
Wyświetleń:	202
Rozmiar:	270.1 KB
ID:	132370  
    Ostatnio edytowane przez Bart Shelby ; 25-05-2014 o 15:49

Podobne wątki

  1. [GT] Wymiana czujników parkowania na uniwersalne
    Utworzone przez trojan6 w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-04-2015, 17:42
  2. Uszczelki uniwersalne?
    Utworzone przez jersey w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-06-2014, 01:12
  3. Siłowniki
    Utworzone przez Dżuno w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-10-2013, 23:08
  4. [155] Siłowniki maski
    Utworzone przez Rifajnd w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 01-02-2013, 22:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory