
Napisał
pajch
O ile dobrze pamiętam, to ubezpieczyciel nie przyznał uszczelki. W takim przypadku warsztat powinien wezwać ubezpieczyciela w celu nowej wyceny, a nie zakładać starą. I to warsztat powinien wiedzieć jak postępować w przypadku wymiany szyb i uszczelek w konkretnych modelach. Jeżeli korzystasz z OC to masz prawo jechać do ASO i wtedy dostaniesz zapewne nową uszczelkę (teraz już jest przysłowiowa musztarda po obiedzie). Jeżeli z AC to ubezpieczyciel ma prawo wskazać warsztat, jeżeli naprawa jest bezgotówkowa. Nie zmienia to jednak faktu, że warsztat powinien wezwać ubezpieczyciela, jeżeli wycena jest niewystarczająca, a naprawa niezgodna z nakazami producenta. Co do szyby to jestem prawie pewien, że pękła nie z powodu uszczelki tylko z wady jaką miała lub najprościej mówiąc źle ją wklejono. Jak naprawiasz z OC, to zawsze przysługuje ci samochód zastępczy - ubezpieczyciel jest do tego zoobowiązany.
PS
Jaki jest producent szyby, która pękła?