Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 71

Temat: Uniwersalne siłowniki zamka.

  1. #61
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    nowogrd
    Auto
    alfa romeo 166 2.0 TS+ lpg
    Postów
    320

    Domyślnie

    Multimetr w dłonie i do boju. Mierz przejście na mikrostykach. Samo sprawdzenie proste ale rozebranie zamka uciążliwe ;/

    wysłano z domowego tripoda

  2. #62
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bart Shelby
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa Romeo 166 | 1999 | 2.0 T.S + LPG | Manual + 166 | 2000 | 2.5 V6 | Man
    Postów
    85

    Domyślnie

    Cytat Napisał kotulsky Zobacz post
    Multimetr w dłonie i do boju. Mierz przejście na mikrostykach. Samo sprawdzenie proste ale rozebranie zamka uciążliwe ;/

    wysłano z domowego tripoda
    no właśnie z tym rozebraniem. A gdybym zamontował uniwersalną centralkę zamka i otwierał tylko z pilota ? W sumie i tak tego nie rozumiem jak to działa, bo jak mam uniwersalne siłowniki wszędzie to one nie mają jakiegoś mikrostyku który wie że cypelek się w górze lub na dole ?

  3. #63
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    nowogrd
    Auto
    alfa romeo 166 2.0 TS+ lpg
    Postów
    320

    Domyślnie

    Siłowniki masz podłączone do fabrycznej instalki która odcina im napięcie jak siłownik poprzez drut do zamka zamknie obwód za pomocą mikrostyku a jeżeli mikrostyki nierobią jak trzeba to i siłowniki zwariują. Ot cała fizjolofia

    wysłano z domowego tripoda

  4. #64
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bart Shelby
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa Romeo 166 | 1999 | 2.0 T.S + LPG | Manual + 166 | 2000 | 2.5 V6 | Man
    Postów
    85

    Domyślnie

    Cytat Napisał kotulsky Zobacz post
    Siłowniki masz podłączone do fabrycznej instalki która odcina im napięcie jak siłownik poprzez drut do zamka zamknie obwód za pomocą mikrostyku a jeżeli mikrostyki nierobią jak trzeba to i siłowniki zwariują. Ot cała fizjolofia

    wysłano z domowego tripoda
    Gdy zamontuje uniwesalna centralke ktora ominie fabryczny zestaw to wtedy rowniez powinno pominac mikrostyki a zatem juz wtedy powinno byc dobrze. No chyba ze koszt wymiany tych mikrostykoe jest niewielki i mozna to zrobic samemu. Chociaz na oewno bykoby latwiej kupic centralke z pilotem i grotem. Przlozyc pestke i dorobic scyzoryk. Co myslisz?

  5. #65
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    nowogrd
    Auto
    alfa romeo 166 2.0 TS+ lpg
    Postów
    320

    Domyślnie

    Był temat o centralu uni. Koszt 100 około

    wysłano z domowego tripoda

  6. #66
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bart Shelby
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa Romeo 166 | 1999 | 2.0 T.S + LPG | Manual + 166 | 2000 | 2.5 V6 | Man
    Postów
    85

    Domyślnie

    Wiem, wiem ze montowal ja Marek i jeszcze ktos, ale chodzi o to czy te mikrostyki maja jakis powiazanie z nowa centralka. Co z tego ze kipie inna centralke jak te mikrostyki moga powodowac to samo.

  7. #67
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    KUTNO/ Łódź
    Auto
    166 2,5v6 2002r.
    Postów
    599

    Domyślnie

    Cytat Napisał kotulsky Zobacz post
    Siłowniki masz podłączone do fabrycznej instalki która odcina im napięcie jak siłownik poprzez drut do zamka zamknie obwód za pomocą mikrostyku a jeżeli mikrostyki nierobią jak trzeba to i siłowniki zwariują. Ot cała fizjolofia
    ot i cała. Prawda. Siłowniki uniwersalne wykonuja tylko ruch reszta nadal zawiaduja switche w starych siłownikach tj w zamku. W tym wypadku jeśli wymiana na uni nie pomogła musisz odłączać po kolei stare siłowniki i patrzeć czy pomaga jeśli nie zgłupieje centralka ale chyba przy dlodłaczonym te drzwi nie maja na nia wplywu. jak namierzysz ktory to to go rozebrać albo wymienić.

    Jak pominiesz ori centralke to juz nic nie ma wplywu nowa zawiaduje nowymi silownikami i tyle. Tylko bida bo nie ori pilot a te scyzoryki sa marnej jakosci mialem taki non stop mi sie grot obluzowywał i zniszczył sie w rok.

  8. #68
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bart Shelby
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa Romeo 166 | 1999 | 2.0 T.S + LPG | Manual + 166 | 2000 | 2.5 V6 | Man
    Postów
    85

    Domyślnie

    Jesli odpiecie wtyczek od ori zamkow nie pomoze to nie bede sie bawil w rozbieranie tych zamkow. Po prostu zmienie centralke na ta uniwersalna. Funia akurat ma wymieniany rozrzad wiec jak skoncza to zobacze. Dziekuje za rady naprawde !

  9. #69
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    nowogrd
    Auto
    alfa romeo 166 2.0 TS+ lpg
    Postów
    320

    Domyślnie

    Na te cyrki co ty masz u siebie to uni będzie miód malina. Samo szukanie usterki zniechęca.a uni podłączysz w parę h z pivkiem i uśmiechem

    wysłano z domowego tripoda

  10. #70
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Bart Shelby
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa Romeo 166 | 1999 | 2.0 T.S + LPG | Manual + 166 | 2000 | 2.5 V6 | Man
    Postów
    85

    Domyślnie

    PROBLEM rozwiązany. Po prostu odłączyłem te długie wtyczki z przodu, które przesyłają sygnał o otwartych drzwiach. W efekcie mikrostyki są pominiętę więc i zamki chodzą. Oczywiście tylko z pilota.

    Aha no i oświetlenie nie działa więc trochę kicha, lecz coś za coś.

Podobne wątki

  1. [GT] Wymiana czujników parkowania na uniwersalne
    Utworzone przez trojan6 w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-04-2015, 17:42
  2. Uszczelki uniwersalne?
    Utworzone przez jersey w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 24-06-2014, 01:12
  3. Siłowniki
    Utworzone przez Dżuno w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 16-10-2013, 23:08
  4. [155] Siłowniki maski
    Utworzone przez Rifajnd w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 01-02-2013, 22:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory