Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 73

Temat: 3.2 Alfy czy 3.2 GM?

  1. #41
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kubajg
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    276

    Domyślnie

    Cytat Napisał sagat Zobacz post
    Wachacze w 147/156/gt są zrobione z gównolitu. To że komuś wytrzymuje 60tys, 80tys czy 100tys, to gratuluje, na prawdę. Ja robiłem zawieszenie w 156 na oryginałach TRW i co roku musiałem coś robić, a w ostatnim roku wymieniłem całe, absolutnie całe zawieszenie na VEMe. No i to ciągłe trzeszczenie i skrzypienie w okresie chłodniejszym - jest niezapomniane.
    To jeszcze zależy po jakich drogach się jeździ... ja mam z przodu komplet TRW od 15 tys. km, jeżdżę przynajmniej raz w tygodniu po mocno nieciekawych drogach (opony 205/55/16) i do tej pory ani razu nie zaskrzypiały, zużycia jakiegokolwiek brak. Oczywiście to mały przebieg ale wg. niektórych każde górne powinny się sypać po 10 tys. km...

    Myślę że trzeba tu powrócić na właściwy tor, czyli silniki 3.2, o wahaczach tematów jest cała kupa na tym forum.

  2. #42
    Użytkownik Ogier Avatar artur76
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    166 V6
    Postów
    187

    Domyślnie

    Cytat Napisał finio Zobacz post
    Skłaniam się ku V6 obudowanej karoserią GT
    Mam nadzieję, że znajdziesz wymarzoną Alfę. Nie bierz serio wpisów forumowego trola (nie wiem dlaczego administracja go tutaj toleruje), który na co dzień jeździ służbowym Szkoda Oktawianem w tedeiku i wykonuje pewne czynności seksualne pochylony na paroma starymi prospektami Alfa Romeo... Jeżdżę cztery lata poczciwym klekotem obudowanym przepiękną obudową Sportwagon z 2000 roku, pokonałem ponad 80 tys. km, w tym czasie wymieniłem raz wahacze dolne i dwa razy górne (z tyłu JEDNĄ tulejkę wahacza wzdłużnego za 40zł) i czy to dużo w kwestii trwałości zawiasu? Miesiąc temu kupiłem 166-stkę z V-ką pod maską i też nie boję się jak co poniektórzy trwałości zawieszenia... Forumowym malkontentom i pseudoalfistom pokazuję "faka"... Możecie mnie zbanować. Można być alfiarzem nieaktywnym w sieci...

  3. #43
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    Czyli mówisz, że w 145/155 zawias wytrzymuje 5-10 tysi... Chyba w Twojej
    Wytrzymuje duzo dłużej około 50 tyś bez problemu. Alfę 155 mam od 2006 roku i zawias robiony był tylko raz z przodu i z tyłu tuleje wahacza

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #44
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    lubelszczyzna
    Auto
    155 1.8 16v T.Spark 103 kW 1996r.
    Postów
    2,685

    Domyślnie

    No tak... Połowa forumowiczów wracając z pracy/szkoły do domu zmuszona jest przejechać się wyścigowym.
    A tak szczerze to kogo kiedykolwiek wyprzedziła 147/156/GT? Tylko szczerze! Ja sobie czegoś takiego nie przypominam, a chyba nie jestem najszybszy w powiecie.

    Kolega szuka niezawodnego auta więc po cholerę mu wciskać, że GT takie właśnie jest. Gdyby chciał kupić jts-a pewnie by usłyszał od poniektórych, że to najtrwalszy silnik w historii motoryzacji.

    Jeszcze nikt nie napisał , że podłoga i progi są w tej serii z nierdzewki

    Cytat Napisał 75andrew155 Zobacz post
    Wytrzymuje duzo dłużej około 50 tyś bez problemu. Alfę 155 mam od 2006 roku i zawias robiony był tylko raz z przodu i z tyłu tuleje wahacza
    To jeszcze się Andrzej pochwal ile cię to kosztowało

  5. #45
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    To jeszcze się Andrzej pochwal ile cię to kosztowało
    Tu sie nie ma czym chwalić bo ceny sa znane, kompletne zawieszenie bez amorów i springów coś około 500zł przód i tył razem wziętych

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #46
    Użytkownik Embrion Avatar finio
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Opel Corsa C
    Postów
    15

    Domyślnie

    Nie wiem czemu zniknął post omrona. Omron, nie chce Cię krytykować, doceniam to że chcesz mi jakoś pomóc, wiesz może więcej o Alfach, przynajmniej o swojej. Doceniam i biorę też pod uwagę użytkowników, którzy użytkują samochody które mają taki sam zawias jak GT, a to do niego najbardziej się przychylam. Mowa tym razem o silniku. Dlaczego Busso? Pewnie przez pewien drobny artykuł z jednej z gazet z której tutaj mam "wycinkę":
    http://www.iv.pl/images/90651890026109756426.jpg
    Ostatnio edytowane przez finio ; 05-06-2014 o 21:02 Powód: Dodano

  7. #47
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    12l w GTA? Hmmm Moje 2,5 V6 przy ,,spokojnej'' jeździe po mieście spala ok 14,5 l. Ale druga sprawa, że 3,2 to jest inna charakterystyka pracy.
    Co do zawieszenia: moje doświadczenia są związane z TRW i po ok roku użytkowania wszystko było ok.
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  8. #48
    Użytkownik Embrion Avatar finio
    Dołączył
    05 2014
    Auto
    Opel Corsa C
    Postów
    15

    Domyślnie

    Ktoś gdzieś tam wspominał o jakimś gównolicie. Jeśli Ci się kolego chce, poszukaj sobie odcinków TopGear i sobie zobacz, jak jezdzi 147GTA po torze a jak Brera.
    Odcinki TopGeara z Alfami:
    S02E08 - 147 GTA
    S04E02 - Autodelta 147 GTA
    S09E02 - Brera 2.2

    Brera ma tam wprawdzie motor 2.2, i nie wiem czy się różni zawiasem od wersji z 3.2, ale buja się jak łódka na morzu. Po obejrzeniu tychże materiałów wybieram gównolit.
    Ostatnio edytowane przez finio ; 05-06-2014 o 22:12

  9. #49
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Niski
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 3.2 GTA Q2
    Postów
    341

    Domyślnie

    Tam podane jest średnie zużycie

  10. #50
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał sagat Zobacz post
    Wachacze w 147/156/gt są zrobione z gównolitu. To że komuś wytrzymuje 60tys, 80tys czy 100tys, to gratuluje, na prawdę. Ja robiłem zawieszenie w 156 na oryginałach TRW i co roku musiałem coś robić, a w ostatnim roku wymieniłem całe, absolutnie całe zawieszenie na VEMe. No i to ciągłe trzeszczenie i skrzypienie w okresie chłodniejszym - jest niezapomniane.
    ja miałem oryginalne wahacze ricambi originali trw , a nie trw aftermarket , i nie skrzypiały ani zimą ani latem , ani w deszczu , więc może to jest ta różnica w trw

    Dodano po 5 minutes:

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post


    A powiedz mi jakim niby cudem zniszczyłeś wahaczy w 145? Chyba jakiś chinol poleciał...

    Ewentualnie mina pułapka

    nie oszukujmy się , konstrukcja wahaczy odziedziczona po tipo ( tylko w alfach są dłuższe ) jest delikatna , i silentblocki dość szybko się zużywają , twierdzicie że te wahacze są trwałe , nie są , poszukajcie info właścicieli fiatów bravo\brava \ marea ,tam też ludzie się skarżą na coroczną wymianę wahaczy , bo lecą tuleje lub sworznie w wahaczach , obecnie w mojej 146 mam założone vemy od italtechnik , zobaczymy jak długo pociągną

    Cytat Napisał omron8 Zobacz post
    A tak szczerze to kogo kiedykolwiek wyprzedziła 147/156/GT? Tylko szczerze! Ja sobie czegoś takiego nie przypominam, a chyba nie jestem najszybszy w powiecie.
    jak miałem 156 jtd16v to wszystkich wyprzedzałem , hehehe , aż mi prawko za punkty poleciało
    Ostatnio edytowane przez sedici ; 05-06-2014 o 21:45 Powód: Dodano
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-11-2013, 23:52
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-04-2013, 22:07
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-09-2012, 23:27
  4. maskownice na głosniki z alfy 166 czy pasują do Alfy 156 ?
    Utworzone przez Jarecki300 w dziale 156
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 16-12-2011, 16:35
  5. Pomocy!!! Czy Podpora półosi od alfy 166 2.0 TS będzie pasować do alfy 146 2.0 TS
    Utworzone przez Marcin1986 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-12-2011, 07:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory