Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Potrzebny klucz do odkręcania sterowania geometrią przy 2,4 JTD

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    159 2,4
    Postów
    124

    Domyślnie

    Tam nie jest potrzebny żaden klucz.

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał stanleyma Zobacz post
    Tam nie jest potrzebny żaden klucz.
    To jak to inaczej odkręcić, skoro to jest zapieczone, na nakrętce jest też korozja i nic tego nie rusza? Niby do jutra ma się to jeszcze moczyć w specjalnym roztworze z Wynnys'a i wtedy będzie następne podejście.

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Boru
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa 159 1,9 jtdm 120km 2008r. sport vagon
    Postów
    69

    Domyślnie

    Wiem jaki klucz Ci jest potrzebny kolego. Są trzy rozmiary w turbinach z takimi zmiennymi. W alfie nie pamiętam jaki był rozmiar. Ale klucz wygląda jak duża nasadka z trzema prostokątnymi wypustkami po zewnętrznej stronie. Czy mam rację?

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał Boru Zobacz post
    Wiem jaki klucz Ci jest potrzebny kolego. Są trzy rozmiary w turbinach z takimi zmiennymi. W alfie nie pamiętam jaki był rozmiar. Ale klucz wygląda jak duża nasadka z trzema prostokątnymi wypustkami po zewnętrznej stronie. Czy mam rację?
    Dokładnie tak. Ten klucz musi być wpuszczony w pierścień geometrii i wtedy te wypustki wskakują w nacięcia i można to odkręcić.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Boru
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa 159 1,9 jtdm 120km 2008r. sport vagon
    Postów
    69

    Domyślnie

    Zmierz średnicę to zobaczę za takim kluczem.

  6. #16
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Dzięki za chęci ale wczoraj w nocy udało się ją rozkręcić. Klucz został dorobiony przez ślusarza z "przerostem gruczołu ambicji"

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar wkamil
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    156 SW 2.4 JTD Ti '05, 159 SW 2.0 '11
    Postów
    796

    Domyślnie

    Panowie. Może chociaż fotkę jak taki klucz wygląda?

    Wysłane z S3

Podobne wątki

  1. Demontaż przedniej lampy bez odkręcania zderzaka
    Utworzone przez Cossi86 w dziale 156
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 09-04-2018, 15:13
  2. Gwint FK nakrętka i klucz potrzebny [156]
    Utworzone przez rychuslu89 w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 08-04-2015, 22:22
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-08-2014, 17:45
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 02-06-2014, 10:00
  5. (156) jaki klucz jest potrzebny do wymiany przegubu
    Utworzone przez matuch w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-08-2008, 15:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory