Strona 52 z 89 PierwszyPierwszy ... 2424344454647484950515253545556575859606162 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 511 do 520 z 885

Temat: Analiza logów 1.9 JTD 16V

  1. #511
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Wygląda na to, że overboost sobie, a doładowanie sobie. W "janek1-cisnienie" widać jak overboost nie może sobie poradzić z ustabilizowaniem doładowania. Ciśnienie wolno wstaje. Pewno gruszki porządnie nie ustawili podczas regeneracji.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #512
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    Stilo 5D 1,9 JTD 16v 140KM 2003 rok
    Postów
    3

    Domyślnie

    Dorzucam logi korekt na rozgrzanym silniku, ciśnienia doładowania z overboostem, ciśnienia paliwa z dawką ogólną. Niestety logi mas powietrza z EGRem poszły w piach bo darmowy MES się zamknął i dałem radę zrobić tylko z jazdy po mieście – może będzie coś z nich widać

    drugie podejście.zip

  3. #513
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,523

    Domyślnie

    No i elegancko. Taka współpraca to mi się podoba
    Ciśnienie na listwie bardzo dobre.
    Ciśnienie doładowania to zależy czy chcesz się bawić, może zostać ale można też pomyśleć nad poprawkami. Sprawdziłbym sztangę.
    Najgorzej w tym wszystkim wyglądają wtryski 3-4. Albo lanie polepszaczy i obserwowanie czy coś się zmienia, albo wyciąganie i zabawy.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  4. #514
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Tego 3-ciego koryguje reszta. Zapewne po jego regeneracji reszta się poprawi.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #515
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    stilo 1.9 jtd 115
    Postów
    38

    Domyślnie

    Witam ponownie.dzisiaj wreszcie mialem chwile i wymienilem uszczelnienie na regulatorze cisnienia. I dalej to samo. Zastanawia mnie fakt ze jak sie wcisnie gaz do deski przy obr 1000 to jak dochodzi do 2tys to cisnienie paliwa jest ok 500 barow niżsZe niż powinno byc. I wyskakuje błąd. Ale jak sie nie wcisnie gazu do podlogi tylko tak powiedzmy na ok 75% to powiedzmy ze różnica jest ok 100 barow i auto jedzie powiedzmy normalnie. Jak tak auto przyspiesza i wcisne przy ok 3000 obr gaz do deski to cisnienie rzeczywiste jest ok 1250 barow i tak az do 4000 tys. Czy to jest wina pompy wysokiego cisnienia? Dodam ze auto jest po chipie i w zasadzie problemy z cisnieniem paliwa pojawily sie po ok 500 kilometrach od chipa. W piątek jede wymieniac rozrząd i nie wiem czy wymieniac tez pompe wys cisnienia, czy szukac jeszcze gdzie indziej przyczyny. Poradzcie cos prosze.

  6. #516
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Pierwsze trzeba wrócić do oryginalnego softu, a potem diagnozować.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #517
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,523

    Domyślnie

    Może być to problem z pompą - a nawet najbardziej prawdopodobne. Wrócenie do serii może spowodować ustąpienie problemu i wydłużyć okres przed wymianą.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  8. #518
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    stilo 1.9 jtd 115
    Postów
    38

    Domyślnie

    witam. Jestem już po operacji wymiany rozrządu oraz pompy wtryskowej. Objawy które opisywałem wcześniej (te z ciśnieniem paliwa) ustąpiły. teraz jest wszystko w porządku. Jeszcze można wymienić przepływke, ale to już w innym terminie. Najważniejsze że już nie ma trybu awaryjnego oraz autko ciągnie tak jak powinno. Do tego poszły jeszcze nowe tarcze i klocki na przód (TRW). Cała operacja kosztowała kilka ładnych złotych. W załączniku logi. Dziękuję i pozdrawiam
    Attached Files Attached Files

  9. #519
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,523

    Domyślnie

    Z przepływką jest wszystko w porządku.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  10. #520
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2011
    Auto
    stilo 1.9 jtd 115
    Postów
    38

    Domyślnie

    coś tylko turbo przeładowuje. Jak zrobi się bardziej sprzyjająca pogoda to go trochę przegonie żeby pajęczyny w sprężarce przepalić.

Podobne wątki

  1. [159] Analiza logów 1.9 JTDm 16v - ciśnienie doładowania
    Utworzone przez riwo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 14:40
  2. Logi 2.4 JTD analiza
    Utworzone przez iwok w dziale 166
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-12-2013, 16:30
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory