Wygląda na to, że overboost sobie, a doładowanie sobie. W "janek1-cisnienie" widać jak overboost nie może sobie poradzić z ustabilizowaniem doładowania. Ciśnienie wolno wstaje. Pewno gruszki porządnie nie ustawili podczas regeneracji.
Wygląda na to, że overboost sobie, a doładowanie sobie. W "janek1-cisnienie" widać jak overboost nie może sobie poradzić z ustabilizowaniem doładowania. Ciśnienie wolno wstaje. Pewno gruszki porządnie nie ustawili podczas regeneracji.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Dorzucam logi korekt na rozgrzanym silniku, ciśnienia doładowania z overboostem, ciśnienia paliwa z dawką ogólną. Niestety logi mas powietrza z EGRem poszły w piach bo darmowy MES się zamknął i dałem radę zrobić tylko z jazdy po mieście – może będzie coś z nich widać
drugie podejście.zip
No i elegancko. Taka współpraca to mi się podoba![]()
Ciśnienie na listwie bardzo dobre.
Ciśnienie doładowania to zależy czy chcesz się bawić, może zostać ale można też pomyśleć nad poprawkami. Sprawdziłbym sztangę.
Najgorzej w tym wszystkim wyglądają wtryski 3-4. Albo lanie polepszaczy i obserwowanie czy coś się zmienia, albo wyciąganie i zabawy.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Tego 3-ciego koryguje reszta. Zapewne po jego regeneracji reszta się poprawi.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Witam ponownie.dzisiaj wreszcie mialem chwile i wymienilem uszczelnienie na regulatorze cisnienia. I dalej to samo. Zastanawia mnie fakt ze jak sie wcisnie gaz do deski przy obr 1000 to jak dochodzi do 2tys to cisnienie paliwa jest ok 500 barow niżsZe niż powinno byc. I wyskakuje błąd. Ale jak sie nie wcisnie gazu do podlogi tylko tak powiedzmy na ok 75% to powiedzmy ze różnica jest ok 100 barow i auto jedzie powiedzmy normalnie. Jak tak auto przyspiesza i wcisne przy ok 3000 obr gaz do deski to cisnienie rzeczywiste jest ok 1250 barow i tak az do 4000 tys. Czy to jest wina pompy wysokiego cisnienia? Dodam ze auto jest po chipie i w zasadzie problemy z cisnieniem paliwa pojawily sie po ok 500 kilometrach od chipa. W piątek jede wymieniac rozrząd i nie wiem czy wymieniac tez pompe wys cisnienia, czy szukac jeszcze gdzie indziej przyczyny. Poradzcie cos prosze.
Pierwsze trzeba wrócić do oryginalnego softu, a potem diagnozować.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Może być to problem z pompą - a nawet najbardziej prawdopodobne. Wrócenie do serii może spowodować ustąpienie problemu i wydłużyć okres przed wymianą.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
witam. Jestem już po operacji wymiany rozrządu oraz pompy wtryskowej. Objawy które opisywałem wcześniej (te z ciśnieniem paliwa) ustąpiły. teraz jest wszystko w porządku. Jeszcze można wymienić przepływke, ale to już w innym terminie. Najważniejsze że już nie ma trybu awaryjnego oraz autko ciągnie tak jak powinno. Do tego poszły jeszcze nowe tarcze i klocki na przód (TRW). Cała operacja kosztowała kilka ładnych złotych. W załączniku logi. Dziękuję i pozdrawiam
Z przepływką jest wszystko w porządku.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
coś tylko turbo przeładowuje. Jak zrobi się bardziej sprzyjająca pogoda to go trochę przegonie żeby pajęczyny w sprężarce przepalić.