Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 62

Temat: Przegub wewnętrzny

  1. #31
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    159 2,4
    Postów
    124

    Domyślnie

    Ja na fabrycznym przegubie zrobiłem juz 180 tyś.248KM i 480Nm-fakt,-raz juz tak trzęsło ze maxymalnie sie dało 40km/h tylko jechać,-ale nie wymieniłem bo jak rozebrałem to sie okazało ,że była tam sama rdza,-ani grama smaru,sucho jak na pustyni.Nasmarowałem i jest o niebo lepiej,moge jechac i 200km/h ale przy przyspieszaniu czuje delikatne bujanie i zastanawiam sie czy wymienić tylko krzyzak czy jednak całą półoś z kielichem.Można chyba spróbować na początek krzyzak bo cały komplet jest o wiele,wiele droższy.

  2. #32
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    A jakieś inne objawy oprócz bujania przy przyspieszaniu występują?
    U mnie są wyczuwalne stuki przy zmianie biegów, tj. wrzucam kolejny bieg, puszczam pedał sprzęgła i wówczas przy załączaniu napędu słychać stuk. Czy winne temu mogą być przeguby wewnętrzne?
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  3. #33
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Jak przód auta idzie w górę, może być słyszałem stuk. Oprocz tego znaczny wyczuwalny luz na półosi.

    Wysłane z mojego HTC One S

  4. #34
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotrek_inf
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Lancia Delta III 1.8 Di
    Postów
    603

    Domyślnie

    u mnie jest coś takiego na razie sam dźwięk, film się ładuje:
    https://skydrive.live.com/redir?resi...nt=file%2c.m4a

    jak się wrzuci film na youtuba to umieszczę tutaj
    Ostatnio edytowane przez piotrek_inf ; 12-02-2014 o 17:20

  5. #35
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    może GT
    Postów
    392

    Domyślnie

    odświeżę, a jak dowiedzieć się jakie krzyżaki pasują do 2.2 JTS ? pisałem do sklepu z allegro sprzedjącego te krzyżaki i nie wiedzą, sprawdzałem w eperze to każdy silnik ma inny numer półosi ?

    edit
    pytałem się na allegro 3 sprzedających i dwóch mi odpisało że pasują
    jeszcze kwestia tego kielicha, znalazłem na włoskim ebayu i sklepie kielichy ale oczywiście nie ma do 2.2 jts :/
    http://www.ebay.it/sch/i.html?_trksi...at=0&_from=R40

    http://www.dierreauto.com/giunti-lato-cambio-c-245.html
    Ostatnio edytowane przez Alabaster ; 17-05-2014 o 15:09

  6. #36
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Panowie,

    Dziś zauważyłem coś takiego: upał, przegoniłem auto po ekspresówce, po zjeździe z ekspresówki w pierwszej mieścinie korek, więc podjazdy i zatrzymania, no i się zaczęło. Taki stuk jak po zmianie biegu, ale stukało dość często, podczas jazdy z jednostajną prędkością (noga na gazie, lekko wciskam pedał, obroty 1000-2000) na 1., 2. i 3. biegu. Momentami również wydawało mi się, że słyszałem to na 4. Luzy zawieszenia wykluczam, dokładnie sprawdzane przedwczoraj.

    Zdiagnozowałem już wcześniej luz przegubu wewn. lewej półosi, ale nie miałem czasu się tym zająć. Zresztą luz był niewielki.

    Czy te stuki mógł wydawać przegub? (wysoka temperatura, smar się rozgrzał i rozrzedził?)
    Potem odstawiłem auto pod marketem na godzinkę, więc wszystko trochę ostygło, i przez pół dziurawego Radomia żadne stuki już nie wystąpiły.

    Nie wyczuwam "bujania" przy przyspieszaniu.

    Pozdrawiam,
    Maciek
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  7. #37
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar rosek11
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    RPZ - RJA
    Auto
    VW TOUAREG
    Postów
    116

    Domyślnie

    jest jakaś zagadka do rozwiązania jakie ustrojstwo ma wpływ na stuki na rozgrzanym. Być może ma na to wpływ przegub lub może jakiś element gumowy...

  8. #38
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Jaki?
    Stuk był identyczny jak ten "standardowy" po zmianie biegu. Ale występował nie tylko po zmianie biegu.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #39
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    11 2010
    Auto
    może GT
    Postów
    392

    Domyślnie

    zamówiłem dwie poduszki, ciekawe czy coś pomogą

  10. #40
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    PO
    Auto
    Alfa Romeo powered by @sdero - była/ Obecnie Volvo V60 CC T5 AWD
    Postów
    1,128

    Domyślnie

    Dwie? Silnika czy skrzyni?

Podobne wątki

  1. Przegub wewnętrzny 156 1.9 JTD
    Utworzone przez Hexinio11 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-09-2014, 06:43
  2. Ar 156 2,5 Przegub wewnętrzny
    Utworzone przez ceber127 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-02-2014, 10:19
  3. Przegub wewnętrzny
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 19:19
  4. Przegub wewnętrzny
    Utworzone przez bastan w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-07-2009, 22:00
  5. [156] Przegub wewnętrzny
    Utworzone przez provokator w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 20-11-2008, 22:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory