@up. Ciekawy pomysl, tez poprosze o info jak juz będziesz miał zestaw, bo mam jeden kluczyk i wieczną schize co będzie jak go zgubię
Wysłane z mojego IdeaTabA1000-F przy użyciu Tapatalka
@up. Ciekawy pomysl, tez poprosze o info jak juz będziesz miał zestaw, bo mam jeden kluczyk i wieczną schize co będzie jak go zgubię
Wysłane z mojego IdeaTabA1000-F przy użyciu Tapatalka
alfy chyba moło co kradną!! kolego wyjmij pestkję imo zdejmij osłonę spod kierownicy i taśmą izolującą przyczep pestkę mo do pętli od immo, odpal auto w celu sprawdzenia czy odpowiednio zamocowałeś pestkę złóż wszysko i zakup sobie z allegro zestaw ze scyzorykiem za ok 80zł podłączenie ok 15-30 min, dorobienie grotu 15zł i sprawa załatwiona nie martwisz się o nic a na pewno o to czy zgubisz klucz, ja jeżdże już tak 2 lata i grot za 10zł z allegro trzyma cały czas, kluczyki w miarę spoko z wytrzymałością, orginalny leży w szufladzie, dorobiłem sobie na wszelki wypadek zwykły kluczyk i schowałem w samochodzie w dobrym miejscujak coś to zawsze mam kluczyk!! a kto mi alfe ukradnie !!! hehe
Równie dobrze można powiedzieć, aby nie zamykać auta i zostawiać kluczyki w stacyjce "bo kto alfę ukradnie".
Dla mnie to nie rozwiązanie. Jak coś robię to wolę robić porządnie. A czy otwieram pilotem z kluczyka czy osobnym breloczkiem to dla mnie nie ma znaczenia.
Nie ma opcji, immo musi zostać, wolę nie ryzykować.
@Erwin, mi właśnie nie odpowiada opcja z kluczykiem + oddzielnym brelokiem. Na 95% kupię ten sterownik ze scyzorykiem, dorobię groty, jedno immo przełożę ze starego kluczyka, za drugie zapłacę. Fakt, że wyniesie mnie to ponad 300zł pewnie, ale przynajmniej mam pewność, że będzie to działać.
Obawiam się jedynie tego co pisał @mattom, że z tego grotu nie będzie szło wyfrezować, wtedy jest to bezsensowne.
Tylko szukam innych sterowników i nic sensownego nie mogę znaleźć...
Po prostu napisz do sprzedawcy na Allegro, jak wygląda opcja z frezowaniem grotu. Albo kup jeden grot na próbę i zapytaj się u kogoś, kto dorabia klucze w Twoim mieście. Albo będziesz mieć już gotowy grot albo stracisz co najwyżej 20 PLN.
Zamówiłem ten sterownik uniwersalny, zobaczymy jak to się będzie sprawować.
Muszę tylko zlokalizować takie przewody:
- zasilanie
- sterowanie otwieraniem i zamykaniem centralnego zamka
- sterowanie kierunkowskazami.
Gdzie te przewody się znajdują? Stara centralka (oryginalna) od centralnego zostaje na swoim miejscu czy się ją wypina?
Dostaniesz szczegółową instrukcję montażu (jeśli oczywiście podałeś wszystkie dane sprzedawcy). Tam będziesz mieć wszystko opisane.
Dostałem instrukcję "ogólną".
To jeszcze jedno pytanie: Centralka oryginalna siedzi nad nogami pasażera jak dobrze wyczytałem. Tam wszystkie przewody muszą dochodzić, więc tam chyba najlepiej będzie się wpiąć. Tej starej centralki nie wyjmuję?
A ja mam dwa kluczyki od 145. Chciałbym jeden dorobić/naprawić bo jest złamany. Immo i wszystko jest centralny działa - jaki jest koszt dorobienia samego grotu i czy da sie go zalać w ten sam kluczyk?
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
Jeśli 140 konna, z motorem 1.8 alfa dyma 150 konne e36 i e46, to pomyślcie co robi GTA... Wiem, niektórzy wiedzą, ja też chcę !