166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
W CF3 za katami nie ma nic, czyli rura, potem zaraz za zakrętem jest trójkątny tłumik środkowy, a potem końcowy. Z tego co pamiętam to w CF2 jest dokładnie tak samo, tyle że ten jeden duży kat sięga jakby dalej, bo jest długi.
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Ma ktoś pomysł na pierdzący wydech w v6?
Mam wycięty katalizator, i pod samochodem, z przodu zaraz za silnikiem słychać straszne pierdzenie. Nie wiem, czy to wina wyciętego katalizatora, i wstawionej tam rurki, czy może łączniki elastyczne wydechu? Wydech wygląda na szczelny, ale dla pewności zdemontuję go żeby wykluczyć jakieś pęknięcia.
Myślałem o wspawaniu strumienicy, bo kupowanie uniwersalnego katalizatora poza ekologią raczej nie ma sensu?
jak pierdzi to zapewnie przedmuch gdzieś ma, odpal auto wejdz do kanału ewentualnie wczołgaj się pod samochód, posadź kogoś za kierownicą i niech delikatnie dodaje gazu. Wszystko będzie jasne
~ taka była piękna ! :C
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html
Właśnie jestem po wymianie łączników elastycznych i jest lepiej. Ale dalej słychać jakieś popierdywanie z przedniej głowicy, pewnie uszczelka kolektora, z tylnej tego nie słychać.
Wszystkie nieszczelności wiadomo były przed sondą lambda. Dużo naczytałem się o tym że ma to duży wpływ na pracę silnika. Trzeba robić teraz adaptacje silnika, czy obejdzie się bez?
Ostatnio edytowane przez starykot ; 01-07-2014 o 00:02
Nie trzeba nic robić.