Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 52

Temat: InterCooler Iveco 2.8JTD --> Alfa Romeo 166 2.4JTD

  1. #41
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Marek skąd zabrałeś info, że moja cośnie domaga bo mnie coś takiego irytuje

    P.S jak miękne i 170 co ? przeczytaj mój post ponownie.

    "
    Okolice 200 to może być równie dobrze 170/180/190KM.. "
    Piszę tutaj, że robię 170 ? Nie pisze.



    MOŻE BYĆ RÓWNIE DOBRZE 170/180/190KM
    CHODZI MI O MOMENT CHŁOPIE - MOMENT

    P.S 2 I przestań brać ludzi za wycinki wersów bo sam Ciebie tak nie biorę tak w ogóle - najpierw puściłeś famę o 200, a teraz wybierając najniższą 170
    Tak się nie robi



    Cytuję teraz twoje slowa "BEZ KONI NIE MA MOMENTU"
    Ostatnio edytowane przez KaaC ; 01-07-2014 o 15:44


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  2. #42
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Przepraszam. Nie zrozumieliśmy się. Chodzi o to że te 170KM zrobisz bez nowego IC. A 200KM nie zrobisz. Może się mylę ale między 170 a 200 jest duża różnica w Twoim przypadku. Co innego zrobić chip a co innego porządny tuning z rozbudową/przebudową sprzętu.
    Dlatego tak to ująłem.
    To ile podniesiesz momentu a ile mocy zależy tego jak zostanie ułożony program. Z tego co wiem to też nie jest obojętne kto to robi (w sensie doświadczenie/wiedza).
    Jeżeli podbijesz w górę głównie moment to szybciej padnie Ci sprzęgło a będziesz miał to kopnięcie od dołu.
    Jeżeli podbijesz w górę głównie moc to zyskasz na sprincie do setki.
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 01-07-2014 o 16:52

  3. #43
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Marek liczę się z tym NOWY IC POWTARZAM NNOWY IC ma być TYLKO NA ZAPAS, będzie chłodził lepiej niż seria ? Będzie.
    Przy spokojnej jeździe nie będzie różnicy, ale jak mu dasz w podłogę temperatura momentalnie rośnie to jest oczywiste..


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  4. #44
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Dalej obstawiam montaż icka na dachu
    Kasę na czipa przeznacz na bieżące wydatki, a to co zostanie zainwestuj w brembo. Przynajmniej będziesz miał hamulce
    Ostatnio edytowane przez gonzo ; 01-07-2014 o 20:16
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  5. #45
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    ja Was nie rozumiem, ludzie wkladaja wieksze hamulce do aut ktore tego nie potrzebuja i kazdy sie podnieca, Chlopak chce wrzucic wieksze IC zeby temp w dolocie byla nizsza przy palowaniu to kazdy mu pisze ze to glupoty... jak chce to niech wklada, mimoze ze te 170 uzyskalby na seryjnym, zeby wiecej uzyskac to trzeba byloby pewnie wtryski wymieniac itp, byl tu projekt mocnego diesla chyba w 156fl na ponad 200km i tam mialbys liste co dokladnie trzeba wymienic.

  6. #46
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Brembo w zasadzie wyglądają a nie hamują nie wiem jak hamuje seria w przedliftowych 166 JTD ale np w 159 grabki chyba lepiej mi hamują niż brembo w 166. A na pewno nie gorzej
    Brembo mają na pewno przewagę przy większym katowaniu hebli. Lepiej odprowadzają ciepło, mniej obciążają tarcze.

    P.S. Na zlocie karnąłem się z rivtem po sporych górkach (166 3,2V6). Jechał na pełnym bucie i heble do dechy. I tak kilkanaście minut po stromych górach. O dziwo po takim katowaniu hebli dymiło się tylko z tylnych
    Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 02-07-2014 o 09:43

  7. #47
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    Nie chodzilo ni akurat o 166 bo to dosc ciezkie auto, ale o wkladanie "duzych" brembo czyli wiekszych noz w 166 np do 147 1.8ts. Wiadomo ze najlepiwj miec jak najlepsze heble, ale wtedy oprocz zaciskow dobrze jest zainwestowac w klocki dobre, bo tarcza jak tarcza powinna wytrzymac

  8. #48
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Marek, a ja mam odmienne uczucie. W 159 mam małe zaciski przedliftowe nowy komplet z przodu Textara i o ile wcześniej nie zwracałem na to uwagi tak ostatnio po 2 tygodniach przerwy w jeżdżeniu 159 miałem "niedobór" hamowania w porównaniu do 166 z brembo. Nie mówię, że tragedia jakaś ale różnica na korzyść brembo jak dla mnie jest.

  9. #49
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    dareme89, no chyba jedyny ty zrozumiałeś mnie poprawnie. Wdg tematu jak napisany większy IC ludzie myślą, że szykuje niewiadomo jak zacny projekt 200hp+.

    A napisałem tylko w okolicach 200. o InterCoolerze też mnie zrozumiałeś bo chce po prostu niższą temp w dolocie ja auto będzie miało nie mniej pełne obciążenie..

    A po co mi heble skoro mocy nie ma ? 150KM z tymi heblami na prostych odcinkach daje radę, natomiast butowanie i to ostre po nocnym mieście z ludźmi z 2.4JTD hamulce nie wyrabiaja to jest normalne..


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  10. #50
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar dream166
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    166 2,4 umarla teraz szukam
    Postów
    253

    Domyślnie

    Ja mam troche wieksze TRW zalozone od seryjnych i jest elegancko

Podobne wątki

  1. Rury dolotu turbina - intercooler; intercooler - kolektor ssący
    Utworzone przez Gereme w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 07-03-2013, 08:05
  2. Alfa Romeo 166 2.4jtd
    Utworzone przez Kreatyna55 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 20-09-2010, 19:17
  3. Alfa Romeo 166 2.4jtd
    Utworzone przez Kreatyna55 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-08-2010, 18:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory